ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 26, 2008

hari² terakhir housemate di 507..
camni la rupanye kalo masing² dh keje..
dh ade komitmen lain..
dh abis blaja..
xleh lg nk dok seumah..
huhu....sedihnye..
dh 2 thn dok sama..
pasni dh xde la open house lg..
sume pun dh nk wat haluan memasing..

ape kaitan coklat ni plak??


coklat tu hadiah perpisahan dr dee..
tmah xnk kasi pape ke kat aku??
hehe..
nway..bile mau wat majlis perpisahan kwn²??

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    aku on je! ikut korg la. 4hb n 8hb nh aku exam. klo antara 2 ari tu ok je.
    Anonymous said...
    pe ar.. aku tggu hr tu sblm aku blah.. skali sme pn tade.. ceh.. dis weekend amacam.. oke?? ke ko bz ngn prizentasion...

    -ano-

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers