ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 22, 2011

alhamdulillah..
syukur..
masih lg meneruskan perjuangan..
mencari jalan paling baik utk menturunkan berat!.
kita hanya merancang, tapi Allah yg menentukan..
kalau tak cuba, kita xtau kan.
xkenal, maka xcinta..
dah..dah..dah melalut tu..
oklah..
menginjak ke hari ke3 amalan diet atkins..
menu utk hari ini

breakfast

  • telur rebus 2 biji letak kicap masin..
  • air suam 3,4 gelas..
lunch
  • ikan kembung goreng ngan sayur terung ber'cheese'..
  • air masak bergelen2..
hari ni aku dapat lunch awal..
balik sekolah dlm kul 2pm..terus mengerjakan ikan ngan terung..
kul 3 kena dtg skolah balik ade meeting..lepas tu nk kene bwk student keluar sbb nk settle pasal annual dinner..
MasyaAllah..punyala sedap terung masak ngan cheese..serius!selama ni xtau pun leh campak cheese kt dalam terung..takut la kan..nnt jd tah hape2..tp bila try...mak aii..sedap kemain...
kalau ikutkan, aku ni memang xreti nk mkn ikan ratah camtu je..mesti nk kene ade nasi gak..tapi disebbkn terpaksa..aku mkn gak..not bad la...esok boleh buat lg...

dinner
  • sate ayam lilit serai ngan salad udang..
  • air masak bergelen2..
sate ni bukan cam sate kt kedai tu..ni simpe je sate die..nnt la aku bg resepi...malas betul nk taip panjang2 kan..pastu teringat plak harini mcm x mkn sayur byk..so buat la salad sikit letak udang..mkn nk kena variety..barula tak muak..ecceh..mcm pakar sgt je kan..

tp harini kaki aku kejang smpai ke petang..
nk naik tangga punyala susah..
rasa nk menangis je..
jln pun cam org xbetul..
aku rasa ni sbb skipping smlm..
arini stop dulu..esok kalau ok, akan smbung balik..
ok la..
dah lewat..
kena tido dulu..
bye..





0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers