ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 27, 2011

haisshh..
susahnye nk buat pengakuan..
tp
sesungguhnya..
saya dengan ini menyatakan bahawa...
saya telan memakan sepotong kek coklat sebentar td..
huwaaaa....
ianya bukan dengan kerelaan hati..
ianya adalah secara kebetulan..
begini ceritanya..

ada seorang ustazah telah menghulurkan 1 bekas berisi kek coklat kepada saya...
maka disuruhnya saya rasa kerana beliau ingin tahu apakah komen saya..
alamak..
dalam paksa rela, saya terpaksa memakan kek tersebut dihadapan beliau...

lebih kurang besar ni la kek yg terpaksa saya telan..hahahaha


dan dengan itu..
habis kucar kacir diet saya...
huhuhuhuhu



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers