ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 6, 2011

orang dah raya..
baru hegeh2 nk update pasal buka puasa..
ape daaa...
tp nk cerita jugak..
hehehe..

jumaat beberapa hari b4 raya,
sempat gak la berbuka kt luar ngan cikmal..
jauh2 ni payah betul nk luangkan masa sama2..
jd igt nk spend duit lebih sket utk berbuka secara special..
sesekali x salah kan..
so kami decide buka kat laman grill..
dh lama usha tempat ni..
aku plak jenis suka grill2 nih..
so try la..

tempat mmg superb sbb die open kt tmpt baru bina kan..
depan rumah2 yg harga juta2 kt seksyen 13 tu..
tp restoran ni kt bahagian dalam sket..
so kalau die x promote btul2 restoran dorg ni..
mmg susah la nk laku..
ewah..pandai2 aku je..
eh..tp betul la

kami pilih buffet..
RM55++ per person..
mahal kan..
standard makan kt hotel2 gitu..
tp makanan die pun mmg standard hotel tu..
bleh nampak chef2 dorg tgh masak kt dapur tu lg...

mkn la selagi mampu..
tp serius cakap..
grill2 die semua sedap..ade ayam, kambng..sosej..macam2lah
sos bbq pun sedap..
paling best..
spaghetti olio..
2 pinggan aku amik..
nk amik kali ke-3, dah malu dah..
hahah..
mana xsedap ko..
die masak time kita order..
kira die buat satu2 la..
teringat2 sampai sekarang..
baru jap td aku g beli barang nk try buat olio sendiri..
hehehe..mintak2 jadila....
gambar makanan lain aku xsempat nk snap..
sbb masa tu tgh khusyuk kemain makan..
desert pun sgt sedap..
xrugi la bayar mahal2..
kali ni aku blanje sempena bday cikmal..
hehehe..
nk ckp jugak tu..
hahaha

eh..
korg g la try..
manatau nk tukar selera..
try la..



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers