ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Wednesday, September 21, 2011

minggu lepas sempat g ikea kejap..
sementara tunggu cikmal gunting rambut kt peek-a-boo the curve
aku bwk mak ayah g ikea sbb mak kata mak nk beli something..
mmg menggila kalau tgk brg2 kt situ..
rasa semua nk beli..
tapi..
kene fikir masa depan..hahaha
mmg xplan nk beli apa²
temankan mak shopping je..
tp dalam hati tuhan je yg tahu..
rasa nk itu ini..
nasib baik bleh kawal nafsu..
duit pun ade 50 je dlm wallet..
saja malas keluar lebih..hehehe
tiba² mak offer nk belanja..
hehehehehe..
terus senyum simpul...
tp aku xde la nk amik brg mahal² pun since mak pun beli brg murah² je..
xkan nk lebih² kan..dah org nk blanje..
ade 3 brg aku amik..
dish drainer, tong sampah 2 pastu spice jar..
yg spice jar tu mmg dh lama nak..
tp sbb ikea tu jauh je..
kalau dekat..dah lama beli hari²..hahaha.
taklah...

smlm dgn penuh semangatnya..
aku telah melabel spice jar aku..
rasa comel sgt..heehhe..
ade lg sbnrnye..tp xsnap plak..


oleh kerana spice jar dah cantik² berlabel..
maka aku rasa mcm aku memerlukan rak utk spice jar berkenaan..
so..
belek² la website ikea..
dan...hasilnya..
terbekenan la ngan spice rack kt bwh ni

Grundtal spice rack
RM65..
Owh..mahal..mahal...
xbleh²..
kene cari yg murah lg..

yg ni..
Grundtal wall rack/dish drainer..
pun mahal gak bg aku..
RM39..
ttp luar dr budget..
ok..
ni last skali..
Bekvam spice rack
ok..affordabe..
RM12.90..
mcm comel je kan kalau letak spice jar yg dh siap label tu..
hehehe..
tp ntah thn bila dpt g ikea pun aku xtau..

nk kena beli spice jar lg rasanye..
mcm² spice nk letak ni..
tp xcukup tempat..

nk tnye korg la..
adakah dgn membeli spice jar/spice rack ini dikira membazir???
hmmmm



2 Comments:

  1. xeRoxiaTTe said...
    x bazir pun..k.an pun suke gune balang ni..shomell..dan lagi skrg ni k.an dah mggunakan balang ni as my favors bisnes. lupe nak bg kat ko sebijik ari tu.
    ..izza.. said...
    alaaa..saje je xnk bg..kalo x, bleh letak rempah ratus lg.hehehehe

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers