ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 7, 2011

tahun ini undian pulang berhari raya adalah jatuh kepada....
isteri...
yeay..
oleh itu...
kami balik kampung 3 hari b4 raya...
tunggu adik aku dr perlis turun kt klang..
then baru gerak balik kmpung sama2..
sampai sabak, terus sahur....

esoknya cikmal dh sibuk2 suruh bangun sbb nk g teluk intan..
nk g tukar no phone mak ayah kpd celcom..
senang sket nk phone..
kalo x, jenuh nk membayar bil..
dah la kalo dpt bercakap ngan mak, kemain lama lg aku ni..
lg lama dr aku bercakap ngan cikmal..hahaha

pastu nk shopping raya sket sbb adik aku yg dok kat perlis tu x beli kasut raya lg..
round2, sekali jumpa sampin 15 hengget je..
terus terkagum..
terus beli sbb mmg matching ngan baju raya cikmal..
ayah pun amik 1..
jimat duit..
biasanya sampin paling cikai pun cecah 5o hengget kan..
nnt aku tunjuk sampin tu..
tiap2 thn bleh beli kt situ..
hahah
adik cari baju ngan kasut..
mak cari handbag..
ade 1 handbag polo tu aku berkenan sgt..
lepas less still mahal..
cikmal dah suruh amik je, sebb takut aku termimpi2..
tp aku cam xsampai hati..
balik rumah, nyesal plak rasanye..kahkahkah...
abis shopping, terus balik kampung..
sbb mak nk amik buluh buat lemang
aku plak merengek2 nk g giant..
sbb ade benda penting nk beli..
tp mcm xsempat sbb gila lama kt kmpung

tunggu pakcik aku lapikkan daun pisang dlm buluh tu..
sambil tu aku blaja skali sbb thn depan bleh buat sendiri..

akhirnya hajat nk g giant terpaksa cancel..
sbb mmg xsempat..
ngan mak ayah nk singgah g bazar lg..
nk beli kuih untuk more kt surau..
konon2nye sepat la balik masak..
tp akhirnya singgah beli nasi beriani je..
oklah..
pasni cerita raya pulak



0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers