ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 25, 2012

ini bukan entry seponser...
saja2 je ni
seikhlas hati...

secara terus terangnya..
aku nk buat entry ni dh lama..
bukan ape..
saje nk kongsi kebahagiaan (ewaahh) menggunakan kuali..
haaaa ko...
kuali pun boleh buat ko gembira n bahagia ok...
wakaka...

ni kuali ape yg buat ko bahagia sgt iza?
ini diaa....

kuali dan periuk cap tefal


nk dekat setahun jugakla guna kuali n periuk tefal ni..
mula2 dulu masa cikmal nk beli, aku pandang serong je..
gilelah...
satu kuali harga dekat seratus..
mula2 aku nk gak ckp,
kalau masak pakai kuali ni makanan akan otomatik sedap ke??
tapi..malas la kan..biarla cikmal nk beli..
aku tgkkan je..
sekali die angkut kuali 3, periuk 1..
aku pun dh x igt berapa hengget semuanya..
tapi ktorg beli masa ade less la..
geleng2 kepala je aku tgk..
nak marah, suami..
kalau adik2 tu boleh la dilarang dipukul2..
ye tak..
kahkahkah..
kalau ye pun nk try, beli la 1 dulu ke..
dah nama pun try kan...
ni x, sekali hangkut, mmg mcm xsedar diri punye mamat ni...
alasan die, tgh sale..
fine!

tapi...
baru la aku tau keberkesanan produk ni..
wahahhhh...dah mcm nk promote produk pelangsingan badan pulak kan..
serius ckp la..
menjimatkan masa dan tenaga ok.
kalau kuali biasa, dh lepas masak nk kena sental betul2 kan.
kalo x, nnt next time nk masak pape takut melekat pulak..
tp ngan tefal ni, xpayah teruk2 nk menyental..
masak pun cepat je...

aku paling suka masak nasi pakai periuk ni..
lagi cepat drpd masak dlm rice cooker..
x melekat langsung!
betul!
xde kerak2 bagai...
seronok je nk membasuh...
kalau dulu, kt umah mesti ade sental periuk..
skrg ni, dh xpayah dah...
heheh...

aku pun x sure ape purpose sgt aku nk membebel pasal kuali ngan periuk ni..
tapi saje nk bg info kt org yg tgh dok sibuk2 google cari pasal tefal ni..
betul ke xmelekat?
tah2 nnt lama2 die melekat...
so far, mmg sgt elok..
xperlu ragu2 ok..beli..beli..
hahaha

1 je lagi produk tefal yg aku teringin sgt..
ni....

grill pan..
mcm best...
cikmal kan suka mkn grilled lamb shoulder..
so kalaulah dpt ni..
cun sket aku nye lamb tu nnt..
hahaha
tu budget thn depan la...
insyaAllah...




0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers