ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 18, 2012

ahahha..
tajuk sentap...
bengang je cikmal..

ni cerita 2 minggu lepas..
lambt daaa..
ni je masa yang ade...
masa2 lain diperuntukkan untuk raef si jantung hati..wahaha..
satu2nye adik lelaki aku bertunang..
ni majelis merisik skali la ni..
buat sekali harung je sbb xkuasa nk dtg 2,3 kali walaupun bukan jauh mana..
dorg sepakat sekali hadap terus..
aku suggest terus nikah..
lg sonang..
wahahaha..


as usual..
rombongan kami mmg ramai..
dekat 30 org la jugak..
siap pesan kt dorg yg kami dtg ramai..
wahahah..
selamber je..
ok la kan bgtau awl2..xde la dorg tekejut tgk menderu2 dtg..

pakcik aku tlg jd jurucakap..
bapak tunang adik aku lg selamber..
die sendiri je yg ckp..
sempoi..senang..
xpayah nk wakil2 bagai..
 raef plak time ni die nk bising bercakap2...
stress ahkak..
seriously mulut die xdiam langsung..
bayangkan org dok sibuk bincang2 tu, die boleh bising..
bukan nangis ke merengek ke..
tp mcm nk bercakap tu..
mungkin die tgh bg arahan kat papa die selaku potograper aritu..
mungkin la..
hahahah
family aku mmg kuat lg bab adat2 ni..
tepak sireh is a must!
aku pun xpaham ape fungsi menda tu..
buat susah2 je aku tgk..
hahaha
zaman sekarang ade ke org nk mkn sireh lg??
aku mmg x makanla...
dulu2 masa arwah opah ade, rajin gak g umah jiran kt kmpung..
nenek tu mmg jenis suka mkn sireh..
ade gak cuba2..
tp xbleh blah la...
semacam je rasa die..
mcm pedas2..
smpai sekarang mmg xnk mkn kalo ade org suruh...
eeee

hahaha..
yg ni korg jgn terkejut..
nape plak aku yg sarungkn cincin???
apakah??
hahaha..
aku saje2 ckp kt mak aku..
aku nak sarung cincin risik..
mak sarung cincin tunang..
saje2 je aku melawak..
sekali tu mak aku panggil daaa..
tersipu2 akak malu kt situ..
mak ni memang saje je kan..
nebes punye pasal so panggil la aku..cheiit...
yg paling lawak, aku gi sarungkan kt jari telunjuk..
wahahaha..
gile betull...aku pun nebes ke??
semua bantai gelak..
rock wei pakai cincin risik kt jari telunjuk..
ko ade??hahaha
 ok..
mak aku sarung cincin tunang..
gigil2 sejuk tgn mak aku..
pelik betul la..
mak mmg mcm tu...
bukan xkenal tunang adik aku ni..
ntah apesal yg malu sgt ntah...

settle bincang2 then mkn.
sekejap je discussion..i like..
perut pun kriok kriok lapar..
mknan sedap gile..siap ade udang goreng berempah..
nk tambah tp malu..hahaha

tu je la ceritanya..
insyaAllah thn depan dorg nikah..
so aku kena prepare baju la..
aritu mak dh blanje beli kain...tp xkan sehelai je kan...
cikmaaaaaalllllll...
jom beli kain.....heheheheeheheh

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers