ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 21, 2012

ni memang betul2 unplanned..
cikmal balik kerja tiba2 dia ckp jom pergi legoland
aku ckp x mahu
sbb mcm x relevan je idea tu..

esoknye bila die g keje
aku pikir balik..
bila lg nk vacation ngan die n raef kan..
terus mesej cikmal ckp aku xkesahlah..
hahaha..
dan dan pulak kan...
sebenarnya dalam otak tu dah aim nk g Johor premium outlet..
ahahaha..sambil menyelam minum air!





kitorg stay kt pulai spring resort..
xpayah tanye aku la brape harga die..
ni semua cikmal settlekan..
bila aku bg green light je, terus die book hotel ngan tiket skali..
as usual..die mmg camtu..


bertolak dalam kul 4 camtu dr KLIA sbb cikmal kene settle keje die dulu...
smpai dalam kul 8 terus check in..
pastu masing2 lapar then order room service je la..
mahal pun mahal la..xlarat nk kuar dh.


bilik gile super besar...
mmg bleh bwk 2,3 family dtg..


katil pun king ok..
raef sampai2 tu aku mandikan die then terus die tido..
punyala syok die tdo hotel ye..

tp
kul 4pg die bgn plak..
ni ikut perangai bapak die la ni..
terlalu excited smpai x sabar nk tunggu pagi..
raef..raef..



resort ni ade swimming pool..
tp cikmal x dengar aku ckp psl pool tu..
bila dh siap2 nk turun breakfast, baru die perasan..
dah menyesal x bwk anak mandi swimming pool..
hahahah...
next time la..
ni rushing punye vacation..
 dalam kul 10 lebih dah smpai legoland.
dr resort tu lebih kurang 20 minit la..
campur ktorg sesat bagai..
pakai google map, sekali die bg jalan mati daa..
tensen je aku..
dahla x byk signboard nk ke situ..
patut dh mmg kena buat signboard besar2..

sesapa nk g legoland, aku nasihatkan pakai sunblock ok..
nyesal aku xpakai...
balik tu burn muka..
dhla mmg semulajadi itam..
tambah plak burn lg..
mcm dayang senandungla..


dh ade anak ni nk kena utamakan die dulu..
isi tank die dulu..
kang xpasal2 die naik angin..
1 hape pun x jd..
pastu baru bleh jalan2 ngan bahagianya..

sepanjang aku kat sini,
1 mainan je aku rasa teruja nk main..
mainan yg kt air tu..tp basah kuyup la kalo main tu..
x upload plak gmbar die..

roller coster pun xde la hebat sgt..
ecceh..cuba aku naik tgk berani ke x..hahaha
susah la nk komen..
maybe sbb aku dh pernah g tmpt yg lg best dr ni kot..
so aku nye expectation tu tinggi sbnrnye..
cikmal ckp legoland ni sesuai utk budak2..
so aku xleh nk cmpare ngan disneyland..
tp disneyland best gile wehh..
serius!
 kalo kt disneyland tu suasana die hidup..
mcm havoc la..
betul2 rasa mcm kt tmn tema..
kt legoland ni ade certain tmpt tu rasa mcm sunyi je..
x meriah..
hehehe
 pastu cikmal backup legoland lg..
die ckp kalo kt disney tu ade character kartun mcm2 kuar..
so org berebut2 amik gmbr..sbb tu havoc..
ok la...cikmal menang!

part paling best kt sini adalah baby room!
serius tahap international punye..
selesa smpai rasa xnk balik..
hahah

 sempat la aku tdokan raef sambil tu g sembahyang kt sebelah..
kt sini memang ade orang jaga...
so xpayah risau anak ko hilang ke hape..
tp kena risaula jugak kan..
takut org yg masuk kt dlm ni penculik ke hape..
hahaha
ape aku ckp belit2 ni..

abis je aku smbhyg..
raef pun jaga.
aiyoo..kejap betul die tdo..
bwk die tgk budak2 main..
penakut betul anak aku ni..
org menjerit2 die menangis plak..
xpaham betul..hahah

papa mithali la tu konon..
aku dh xlarat nk dodoikan raef ni..
die kalo tdo nk duk atas dada..
nk kena tutup muka bagai...


sementara die tdo..
bleh la amik gmbr kt area display bangunan yg dorg buat dr lego tu..
yg ni aku kagum..
tp tu la..
aku rasa tmpt ni x dijaga dgn sebaik2nye..
sbb aku tgk kt tmpt tu ade selit2 smpah bagai..

kami xmain ape2 pun..
just jalan2 je..
aku paksa cikmal main..
die xnak..
apsal ntah..
slalunye die yg excited x menyempat2..
maybe sbb xde geng kot..hahahaha

kul 5 ktorg keluar..
elok je smpai gate depan tu..
hujan lebat..
fuhh..
nasib baik sempat lepas..
kalau x, basah kuyup la..

tunggu cikmal amik kete,
then dlm kul 6 gerak balik meru..
konon nk singgah JPO...
bleh plak aku tertido..sedar2 je dh lepas JPO tu..
cikmal pun mls nk kejut suruh aku tgk map...
xde rezeki la nmpknyee...
huhu

kul 11 smpai..
letih betul..
cikmal lg la letih kot..
die drive kan.
tp die yg plan..
hahahahah

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers