ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 7, 2012

wedding

rasanye sejak bersalin belum pernah attend wedding sesape..
malu nk tunjuk badan yg super duper besar ni..hahaha
lg pun semua wedding invitation jauh2..
nun sampai johor sana..
mintak maaf la ye sopi..
xdpt nk g sbb masa tu aku kt taiping..
huhu...



ni adik susuan aku kawen mnggu lepas..
kira mcm family aku jd org kuat jugaklah since ayah die dh meninggal dunia..
kami masak gotong royong..
barulah best..
penat tu mmg la kan..tp kemeriahan tu menyeronokkan..
kalau buat keje sama2, xrasa pun penat ye tak..

die kawen ngan org pj..
kawan masa zaman belajar dulu..
baju nikah tu die buat sendiri..
mak die jahit baju, part patch lace ngan manik2 tu semua die buat..
veil pun sama jugak..
org minat kan..ape pun leh jd..
kalau bg kt aku..haraaammm.


part ni mengingatkan aku 2 thn lepas..
dh rasa mcm nk ulang tayang lg skali je..hahaha

angah the MC utk that day..
ni mmg keje die..
maklumlah..cikgu bahasa melayu kan..
siap berpantun bagai...

hantaran pihak perempuan yg warna pink purple tu..
biru tu lelaki bwk..
aku pun x sempat nk membelek hantaran tu.
semua buat sendiri je..
buat bunga pakai tisu..
jimat!
mlm lepas nikah tu ade mlm berinai..
mmg dh jd adat dlm family ktorg..
panggil org kompang..
ni kalau kt kmpung lg meriah..
sampai 2,3 pagi x stop2 lg dorg berkompang..
ayah aku pun join skali..
gian katanye...
hahahah

suka sgt dgn warna baju dorg mlm tu..
sweet rasa nk mkn je..
aku plak terlupa nk bwk baju kurung..
belasah la baju kurung lama2 tah kurun bila tuh...
lantaklah..bukan aku yg nk kawen..hahahha
raef meragam je sbb die letih nk tdo tp kompang kemain kuat lg..
letak die dlm bilik pun still kuat bunyi kompang tu lg..

pelamin pun i suka..
apsal la masa aku kawen dulu pelamin hodoh2 sgt??
dahla mntk kerusi camni xdpt..
hampeh je..
xkesahla..
dh lepas pun..
janji den bahagia..hahaha
kek ni gojes kan..
sedap..seriously..fresh cream
xsilap aku 3tier tu rm200 je..
murahla jugak kan..
drpd fondant cake yg xsedap tu..
dah la mahal tp xsedap...
sampai skrg terbayang kesedapan kek ni..huh!

memandangkan cikmal jd cameraman sambilan masa tu..
maka, byklah gambar kami anak beranak...
hahaha...
kejap2 die panggil amik gmbar..
aku stress je..
anak tgh tido pun die paksa angkut amik gambar..
haiyooo..
ikut je la.
suami kan.
kang x cium bau syurga plak aku ni..

disebabkan masa kawen dulu aku frust sbb xdpt kerusi camni..
so cikmal ajak sanding lg skali..
hahaha..
matching plak kaler pelamin ngan baju ktorg tu kan....

okla..
majlis pun dah selesai..
majlis belah lelaki ahad ni..
esok adik lelaki aku nk bertunang..
pastu cikmal ajak g legoland..
haisshh..
full jadual aku
bila nk study ntahla..
angan2 nk ngajo add math thn depan..
tah sempat tah tidak..

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers