ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 15, 2010

igt tak entry ni...
pasal pigmentation muka tu..
aku amat2 la risau..
sbb cam dh tahap kronik je kekeringan kulit nih..
so td balik je skolah terus singgah guardian..
zati suggest pakai BB cream..silky girl..
td dh tgk..tp xbrape nk yakin sbb die cam foundation je..
sorry zati..bkn xyakin ngan suggestion u....juz nk try repair kulit ni dulu..
stlh pnat pusing2 1 guardian tu akhirnye aku pilih ni...

rosken skin repair bio serum..
nape pilih rosken??
nape x pilih bio oil??
sbb sblm ni dah guna byk product rosken...

untuk kaki..utk muka..utk tangan...
so far semua berkesan n suit ngan aku..
pasal tu lah aku yakin sket nk men'grab' serum tuh..
xpe..
kite cuba dulu tgk camne..
kalo ok..
leh diamalkan smpai tua...

rosken bio serum ni seswai utk dry skin, stretch marks, scar, ageing skin..
dan yg paling penting skali...
utk uneven pigmentation..cam aku la tuhh.....
ewah..
cam jurujual plak...kah kah kah..
bkn nk promote...sbb aku xdpt pape crdt from rosken pun..
saje mau menge'share' ngan korg sume..
manalatau ade yg dh pnah pakai..
leh share maklumat..kan....



10 Comments:

  1. Ibu Ammar said...
    ngan bio oil mana lg mahal?.. heh, aku tak pakar bab produk kulit ni..hehe
    AzilaPalal said...
    I pun ada masalah kulit kering..maybe boleh cuba ini juga..=)
    cuna said...
    Nanti if berkesan bagitau ye. Warna kulit muka aku ni pun tak sekata. Pigmentation la tuh. Aku ade pakai bio oil utk scar. Tapi cam tak berkesan kat aku. Huhuhu. Bio oil dalam RM30 lebih. Rosken bape hengget?
    ..izza.. said...
    nursarah >> sama je harga ngan bio oil.

    cintaqaseh >> try...jgn x try

    cuna >> rosken sama je harga ngan bio oil..rm32.90..tp aku yakin sket ngan rosken...cam aku ckp kt entry ni..aku dah pakai byk product die..
    zella y said...
    mahal x??
    ..izza.. said...
    rm 32.90...xsure la mahal ke x...
    kalo berkesan...rasa x la mahal..
    kalo x...rasa mahal..hehe
    Mr.J said...
    banyaknya , jgn pakai banyak2 jenis jenama tak baik untuk kulit muke.
    ..izza.. said...
    pakai sejenis je..
    sbb tu beli rosken gak
    MOFASAD said...
    Hello friend, I looked at your blog and is very good, greetings and welcome to my blog page
    ada m0khtar said...
    kalau berkesan inform kat i ye. nak try jugak. =)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers