ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 11, 2010

cehhhh..
memula bukak skolah aritu dah dpt senarai tugas spanjang 2010..
gile senyum sengih bukan main lg aku
sbb aku dh x jd penasihat kelab komputer..
lega gile ahhh....
best la sbb xpegang mana2 kelab utk 2010...
so thats mean ari selasa ptg xpayah ko susah payah bukak lab tunggu student ..
pikir actvt ape nk wat utk kelab...
bestttttt sangaaaat...

tp tiba2 plak td baru dpt keje lain..
aiyaaa...
baru igt leh bersenang lenang..
tup2 kne jd penasihat sukan memanah plak...
ahhh...sudah...
reti sgt la aku memanah oiii..
memanah hati org reti la...kahkahkahkahkahak....



aku selamber je tnye TPKO-Q td..
apsal aku kene jd penasihat memanah?
die ckp sbb aku tough..
wahahahaha...lawak ok..
aku bkn tough...aku adalah debab!!!!!
nway...i'll try my best utk memanah pasni!..
ye...berusaha!!!
yg pasti aku dh berjaya memanah sekeping hati...hahahahahahampeh!


7 Comments:

  1. AJ said...
    good luck ya...siapakah lelaki yg bakal dipanah lepas ni?

    Great Teacher Onizuka
    JMR said...
    tahniah dpt pgg klb memanah..jgn salah sasaran dh le yek:-)
    ada m0khtar said...
    bleh berguru dengn u la pasni.. hehehe
    alysha_alia said...
    sy dulu kt sekolah main memanah!!
    hahahaha
    ..izza.. said...
    GTO >> ohh...xleh nk panah dah...sbb dah panah seseorang...kene setia..huhu...

    JMR >> ehh...insyaallah..xsalah sasaran

    ada >> bleh2...tggu i pandai dlu ye..nnt later i ajar...hehe

    kutojimedo >> wauu...leh la berguru ngan adik medic..hehe
    dee said...
    ecece..bjaya panah ati org tuu.. jiwang. kekekekcoklatsedap.
    ..izza.. said...
    kah kah kah..
    jiwang ke??
    malu la plak..hehe

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers