ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 21, 2010

eleh..
bz pun nk ckp..
org lain hari2 bz xpnah bising pun...

dorg bising gak sbenarnye..
cume dorg xde blog nk meluahkan betapa bz nye dorg tuh..
aku ade blog......jeles x??
kah kah kah....


laptop lembab gile..
aku jenis suke wat keje pastu save kt desktop..
pastu 'hang'..
pastu nk ngamuk...kahkahkah..
bad habit!

mggu ni kejenye telan nescafe saje..
xnk ngantuk punye psl..
teruk btul!!..
teruk...teruk...


baru selesai mengemas desktop laptop...brape byk top daa...
keje pun dh settle utk mggu ni..
ehh..ehh.
blom..blom..
kertas keje ade lg sebijik..
tp xpe..
weekend leh wat...
skrg masa utk enjoy sekejap!!..
alamak..ptg ni perjumpaan kelab memanah..
mintk2 ujan...fuh..fuh....hahahah



8 Comments:

  1. Faarihin said...
    Assalamualaikum.. singgah sini.. wah.. hampir pnuh tu desktop.. mana tak hang.. huhuhu.. (^__^)
    ..izza.. said...
    waalaikumsalam..
    tu la psl..nasib baik dh clear kan
    dee said...
    cikgu keji. haha.
    HasanahNordin said...
    jom lawan meja sapa paling semak..desktop sapa paling hampir x nampak background..hahaha...

    nak muntah rasanya hari2 hadap menda tah papa nih..tapi...nak wat camna..baru dengar aku nak resign..dah bos bagi skolah free..hahaha..bos sayang!!PERASAN!!
    ..izza.. said...
    dee >> apsal aku keji plak??

    has >> ko kan mmg kesayangan bos...OTT lg la menyayangi kamu..aku rasa kamu juga menyayangi OTT..sbb tu kamu ditakdirkan bersama...hahaha
    HasanahNordin said...
    kami memang saling menyayangi 1 sama lain..sakit perut aku menaip kata2 ini..
    ..izza.. said...
    taip kene la ikhlas...
    dee said...
    keji sbb doakn hujan so takyah ade meeting kelab.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers