ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 13, 2010

umur ko brape??
27
tp apsal nmpk mcm 30??


yg tu bkn conversation aku ngan sesape..
tu aku reka sendiri je..hehe..
ni nk cite psl pigmentation..
jap..
nk google info psl pigmentation sket...hhehehehe

ok...dh dpt..
ape yg aku paham la kan.
pigmentation tu cam kesan gelap kt muka ko yg wat tone muke ko jd x sekata..
alaa...kalo korg telek muka korg(ni utk yg berumur 25 ke atas) perasan x ade bintik hitam mcm tahi lalat...
tp bukan semua org mengalami prob pigmentation ni...

aritu masa g booth clinique kt subang parade..
SA kt situ ckp sbb2 pigmentation ini adalah kulit muka yg slalu kering kontang..
dan aku adalah salah sorg manusia yg mengalami kulit kering...
kalo dulu best je sbb muka bebas jerawat..
xberminyak...tulus mulus je..
igtkn kulit xberminyak tu elok..
rupenye x..
minyak kene ade gak utk muka..
xtau la muka nk watpe..
nk goreng telur kot..hehehe...joking!




skang tgh mencari2 product yg sesuai utk prevent pigmentation nih..
xnk la org ckp nmpk tua sblm usia..
so sesape ade suggestion..sila men'suggest'kan kpd aku ye..

oh...
aku xnk end up muka cam ni...
nighmare!



6 Comments:

  1. ezzati said...
    jom try bb cream...nmpk mcm 21 tahonn :)
    Unknown said...
    takutnya kalau jadi mcam tuuu..huhu
    ada m0khtar said...
    muka i ada benda tu.. huhuhuh.. xtau nk wat cm na ni.. xsuka!!!
    ..izza.. said...
    ezzati >> bb cream tu ape ek??

    cik epal >> saya takut gak..

    ada >> jom sama2 basmi pigmentation
    FareeZan said...
    kulit aku terlalu berminyak ha mcmne tu?
    ..izza.. said...
    kalo kulit berminyak aku xtau solution la jan

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers