ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Thursday, January 28, 2010

kah kah kah..
mcm batak pun ade gak..
maklumla..
slama ni duduk dlm lab je..
sekali sekala je menjengukkan muke kat bilik guru...
kemain malas lg nk naik ke bilik tuh..

bukan xde tmpt kt atas nun..
saje malas!!
kelas aku kt lab..
watpe nyusahkan diri hegeh2 dok turun naik kulu kilir g blk guru..
kalo ade hal je aku rajinkan diri naik atas tuh..

tp sejak bukak skolah aritu aku dok teperap je kt bilik guru..
form4 x masuk lg..
maka dgn itu juga kelas aku xstart lg....
aku ajar form4 je..
senang bukan??
kahkahkah..
tp keje lain byk oii..
best gak dok sini...i mean bilik guru la..
kalo kt lab kite sorg2...
kt sini ramai..
keje pun cpt siap sbb xde masa ko nk berangan...kahkahkah...nmpk sgt aku kuat berangan...huhu

Remove Formatting from selectionohh..
tu hadiah drpd kelab guru..
payung beso gabak tuh..
aku soh kwn aku jd model kejap..
besar payung tuh..
sesuai utk simpanan masa depan....
hahahah


0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers