ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Friday, January 22, 2010

jarang kan aku cite pasal ayah..
slalu cite pasal mak je..
mak lawak...mak garang..mak itu..mak ini...hahha
kali ni cite la psl ayah....

.
.
.
.
.
.
.
.
airmata jatuh plak..
apsal kalo nk cite psl ayah je jd sedih nih??
x suke!!

ayah saya rajin..
rajin sangat2..
ayah saya tabah...
tabah sangat2..

ayah saya sayang saya...
tp die malu nk tunjukkan sayang die..
ayah saya amik berat tentang saya..
tp die malu nk menyatakannya....

tp xpe...
saya faham itu semua...
saya faham lelaki itu macam mana....
ayah tetap sayang ija...ehhhh...silap..
ija tetap sayang ayah...

saya harap bakal suami saya nnt boleh jaga saya mcm ayah saya jaga saya...
ayah saya mesti mengharap begitu juga kan...


4 Comments:

  1. dizzydude said...
    saya sayang abah saya..
    AuraFIza said...
    Ayah kita yg terbaekk!

    ;)
    ..nOj.. said...
    lorr baru je pas ckp ngan ayah gak ni. tiba2 terbaca entry ni. yg gambar atas skali tu tgh wat ayam goreng ke. cam best je tu
    izza said...
    dizzydude >> kite mmg patut syg ayah masing2 kan

    aurafiza >> ayah saya juga terbaik

    noj >> ye kot...saya xde masa tuh..jiran yg amik gmbr

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers