ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 1, 2010

review 2009

patutnye aku dah publish awal2 entry nih..
ni dh masuk 2010 baru hegeh2 nk review 2009..
ehhh....
tp btul la kan..
cam kite nk wat revision masa zaman skolah dlu..
dah abis topic baru la kite wat revision kan...
ohh..
kire btul la ape aku wat ni kan..
hahha....
nk review by month la snang...

januari

  • aku post 3 entry je kt blog nih??nmpk bno aku bz..haha..awal 2009 aku kt seri iskandar..menjadi part time/full time lecturer...seronok mengajar math..ajar kt tempat yg aku pnah belajar..mmg indah...sbb sgt byk memori daun pisang...
februari
  • aku balik duduk kat 507..
  • kene pecat kt seri iskandar...bkn kene pecat sbnrnye...ade sbb yg lain...tp yg penting bkn salah aku...diulangi! bukan salah aku...sedih sbb keje yg paling aku enjoy nk wat xleh diteruskan lg..
    xpe...i have to accept it...redha!
    mesti ade hikmah disebalik nye kan..
  • attend training kt scicom plak...better dr aku dok diam x berbuat ape2..
mac
  • cikmal buy a car..
  • brenti training ngan scicom sbb dptoffer to be a teacher kt MRSM Taiping..masa ni syukur x terhingga ko..
  • kene pindah duduk taiping plak...ohh....terpaksa berpisah dgn 507 n cikmal chenta hatiku...
april
  • memulakan kehidupan sbg cekgu..kene biasakan bangun awal pg..xleh tdo balik lepas subuh!
  • 1st actvt - camping ngan homeroom...
  • dpt anak buah lg sorg...syafi erisha..anak abg..
  • g langkawi...iring student utk sukan zon utara..
  • kene serang ngan michael - beruk2 di mrsm..
mei
  • 2nd actvt ngan homeroom..going to tambun
  • 1st time celebrate hari guru..sblm ni pnah gak celebrate..tp masa tu jd cekgu ganti saje..
  • kursus kt pangkor..best gile time ni sbb byk sgt keje kt skolah....so g kursus leh rest minda..
jun
  • dayah cousin aku kawen..kawen gak akhirnye die...
  • holiday kt bukit merah ngan family..
  • kem cuti sains...xdpt cuti pun masa nih..org lain sronok berjimba ngan family..aku sensorg kt mrsm tuh..
  • kak an dtg bwk g mkn mee udang....ohh..terharu
  • sukan mrsm
  • 3rd homeroom actvt - bday party
julai
  • gathering member diploma kt MidV..sembang x hingat dunia..bile mau wat lg??
ogos
  • H1N1 menular..masa nih 1 mrsm tu kecoh...student ramai collapse..cekgu cekgi pun sama...nasib baik aku xde pape...
  • kenduri MRSM...tumbang lembu 2 ekor...
  • celebrating our 5th anniversary..x sangka..pejam celik dah 5thn kenal...couple pun dah 5 thn ek cikmal?? ke kenal dah 6 thn...couple dah 5thn??cam lama sgt je tu kan...eh...lamanye kite berdondang sayang..kahkahkah...
  • cikmal's bday...xleh nk celebrate sesama sbb aku jauh dimata dekat dihati...
  • cunna bertunang...diam2 je minah nih...bgtau pun masa gathering aritu...nasib leh attend
september
  • celebrating 1st raya as a teacher..
  • cikmal kene kayap..sian kan...
oktober
  • my bday..
  • sukan cekgu cekgi
  • dinner
november
  • graduasi mrsm
  • family day
  • tukar template
  • cousin dpt anak..
  • sedara mara sepupu sepapat rakan taulat sahabat handai kawen
  • start jaga SPM
december
  • cuti skolah...
  • going to fraser hill..attend wedding cikgu syamsira...hadiah ko aku lum kasi lg weii...nnt bukak skolah la aku kasi ye..
  • apply jd warden...surat accept nye pun aku dah terima...so thn depan tmbh beban lg jd warden plak...
  • achul kawen..nani kawen..amin kawen
  • myo glamer...gile ahh...member aku merangkap tunang kwn aku ni famous amous...muka fotogedik fotogenik..i'm jelous!
abis review..
penat la..
broadband lembabbb..
dah lah..
lapo plak..
nk sembhyg jap..then tdo...
oh...mungkin mkn kek yg aku wat smlm..
carrot cake..
nnt aku reveal resipi k...


1 Comment:

  1. dEe said...
    iza jiwang lg romantis. kekeke.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers