ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 24, 2010

notis mrsm akan blackout dah kuar 2 mggu lps kalo xsilap aku..
igtkan mggu lps yg xde letrik..
silap baca daa...
ade kerja2 pembaikan sistem janakuasa tnb kot..
aku pun xsure..
baca sekali imbas saje..

start kul 9.30 pg smpai la 7mlm xde karenn..
panas la oii kalo ko dok dlm maktab tu je..
lebih baik kuar pegi ke tmpt ber'aircond'..
xde la bising panass...panas...
maklumla..dok taiping mana pnah rasa panas sgt pun..statement blagak btul

kalo takat g tesco taiping...
xbrape minit ko dah rasa bosan..
lebih baik g jalan jauh sket...

pg tu aku kene duty dulu..aku kan warden..kahkahkah...
smpai kul 11.30..
then gerak g ipoh..
nk g penang...xtau jalan plak..
ipoh je la yg aku tau..
tu pun x hafal jln..
lama gile dh meninggalkan pekan ipoh itu..
terkenang2 zaman blaja..
asal weekend je...turun ipoh..
ngedate...ehh...tak...tak...
masa tu blom bercouple...
belom kenal apa itu cinta...kah kah kah...konon innocent..ceiitt..

aku pun lupe jln greentown mall..
lama dh xpegi situ...
redah je..jumpe jugak..

pastu misi ke jusco plak..
semua main belasah..
igt2 lupe je jln nye..

lepak2..mkn2 borak2..
shopping sket2 je..
hahah..
asal dpt gaji je..
budget mesti lari..
ade je benda xberpekdah yg dibeli..
aiseyyy....
susah la kalo camni...
perempuan...perempuan..
ehh...tapi lelaki pun sama!!

nk bayar bil itu ini..
last2 tinggal saki baki celah gigi saje..

dunia skang..
semua nk pakai duit..
gerak je sket..
duit...duitt....
nasib baik sewa umah xkene bayar..
api air free..
save sket la..

kalo x...
hujung bulan tinggal singgit dua je kot..
haissshhh...pening!

aku patut cite pasal ronggeng kt ipoh..
tercerita psl lain plak...
aku mmg mcm ni..
slalu out of topic..
xpaham la ngan diri sndiri!!
kengkadang sengal....



1 Comment:

  1. Anonymous said...
    beshnyer ... lama x mkn donut big apple

    salam singgah;)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers