ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 12, 2011

ouchh..

stress betul la lately ni..
mcm2 hal..
tu la..
terlampau memikirkan hal2 remeh..
tp..perempuan...
mcm tu la..
lumrah kan..

nah amik kau..
kereta tercedera akibat perbuatan pemiliknya..
tu la..
org xbiasa drive kete auto..
biasa manual je..
gear reverse ngan gear drive pun xreti nk beza..
kecewa betul ngan diri sendiri..

sian die..
tu la..
aku pun salah gak..
x jaga elok2..
buat sambil lewa je..
patutnye kene amik hati kereta ni sket..
korg pnah x ckp2 ngan kereta?
tu mmg habit aku dr dulu..
masa pakai kete adik aku, slalu aku ckp2 ngan kete tu..
mcm sembang ngan pakwe..
slalu aku ckp camni
"xpe ye syg, nnt kita g isi minyak..lapar ye??"
hahaha..
kalau diikutkan mmg kelakar..mcm org gile pun ade..
tp bg aku kan...kete pun mcm ade perasaan jugak...
xtau la..itu aku assume je..
lantakla kalo org nk ckp ape pun..
hahahaha

kopak la duit camni..
baru igt nk kumpul duit..
haisshhh



2 Comments:

  1. FareeZan said...
    oh tidak izza!! xpe g polish mna taw blh hilang
    ..izza.. said...
    teruk kan aku...bwk kete xsedar diri...inilah padahnye..mmg xleh polish je ni..kene sedut then cat balik..hhuhuu..melayang duit

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers