ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 7, 2011

mari mulakan entry dengan gambar di bawah:

2 org jejaka mengenang nasib sbb kena berhari raya di rumah mertua..
hahahaha
cikmal ngan abg ipar aku
kelakar gile..
siap menyanyi lagu sedih2 lg tu..
lagu siti..
airmata syawal kot..
yg liriknye ade "duhai ayah bonda, ampunkan anakda, x dpt beraya bersama"
kelakar betul..
kejap2 bertakbir la..
jap2 nyanyi..
jap2 buat macam org nangis teresak2..
buat la apepun..
tetap raya kt rumah isteri jugak..
xde nk tukar2 decision..hahaha

mcm thn lepas..
tradisi bakar lemang sehari b4 raya ttp ade..
kali ni bakar lemang agak mencabar sbb kayu api basah..
kan hujan je..so lambatla nk menunggu lemang masak..
ayah smpai dah give up..
siap tido2 lg..
mak take over..pastu emi..
cikmal?..die tau tgk2 je..hahaha

cam biasa..aku buat cupcake sket..
nk bg sedara mara..
lgpun budak2 suka..


mak masak nasi impit, kuah kacang ngan rendang..
thn ni mmg xpuas nk mkn kuah kacang ngan nasi impit..
rasa mcm masa tak cukup nk mkn semua..
hehehe...
thn ni pecah rekod..
siap masak2...kemas umah b4 berbuka..
lepas berbuka lepak2 je..
ayah, emi ngan cikmal g surau, kami dok umah tgk tv..
tp cerita tak best la thn ni..
kalau thn2 lepas tu..memanjang cerita best2..
bila keje siap cpt, xde plak cerita best..
cerita lawak je thn ni..
aku nk tgk cerita leleh2 punye..
tp xde...

mlm b4 raya tu sempat lg g shopping last b4 raya..
g sg besar..
dah mcm jln TAR aku tgk..
sesak kemain..
1st time pegi ni..
dpt la smbar baju cikmal selai,
blouse aku 2 helai..hehhee


tema thn ni dipilih oleh cikmal..
tiba2 die pilih peach pink..
aku cam pelik la gak..
kalau pompuan, xpela pakai pink
tp dh die nk ..
tgk2 match la gak ngan kaler kulit kami..
ramai yg berkenan kaler tu..
nk kata pink, x pink sgt,
nk kata peach..mcm pink..


ni family susuan aku..
ade lg 2 family xde..sbb beraya umah mertua..

aku xsedar pun gambar raya ngan cikmal xbyk..
bila nk upload kt FB, tgk2 semua gambar xbest..
huhu..nyesal x menggedik depan kamera..
nyesal betul..
boleh tak nk retake?
pakai balik baju raya pastu tngkp gmbr byk2..
tangkap kt studio
boleh ke ek?


family pic during hari raya..
bertambah lg sorg ahli..
welcome to the family cikmal..hehehe


raya ke-2 tema biru..
raya ke-3 tema grey..
raya ke-4 tema merah pink
raya ke-5 pakai balik baju lama2..hahahah
xsangka kemeja cikmal match ngan baju kurung aku..
xpayah susah2 nk cari..
kebetulan je matching...
bagus!

saje nk tepek gambar anak sedara aku..
sbb nk tunjuk baju yg aku belikan tu..
cantik x?
baju esprit ngan legging kaler putih sbb nk match kan ngan baju merah menyala tu..
sooooo sweet...
kalaulah ade anak sendiri..
hmmmm



1 Comment:

  1. puteraduyong said...
    ermm...seronok raye ni kan...tahun depan ade anak sendiri...mesti lagi meriah... ;)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers