ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 16, 2008

memula mau gelak besar...
haha hah hah hah hah hah..
ok..
dah puas gelak dah..
meh sambung cite lak..
arini aku di celebrate sempena ari _____...(sila isi tempt kosong k)
best la gak...
1st time meng"expose"kn diri dlm bidang ni..
tup² dah ade org celebrate..heh heh..
dee...jgn jeles..
gmah pun xpayah la jeles²..
gaji korg lg byk dr aku laaa...
tp yg plg penting..aku keje setengah ari jek..
ptg dah leh ronggeng..heh heh..nk gak jeleskn korg
k la dee..ko nk tau sgt ape aku dpt kan??
meh aku tunjuk sket k..

yg ni namanye paper bag ye dee..hehe...

ni isi dalamnye....sejadah kaler ijau..sama
ngan kaler baju arinih..

ni plak sebungkus hadiah yg berpembalut ijau...
sedondon ngan baju lg..heheh

ni isi dalamnye...jam

yg ni plak hadiah sempena sukaneka..cam kanak²
plak.. ade sukaneka bagai..leh isi biskot² ngan oat aku..

hahaha..
dah tgk ke dee??
jeles x??
wakaka..

opss..terselit plak..yg ni bkn hadiah dr sesape k..
ni wallet aku yg dah lama aku beli tp jarang sgt aku pakai..
kalo x silap aku..wallet ni aku beli masa diploma dulu..
dah lebih 3 thn kot..
masa tu mmg obses kaler merah.
skang dah kurang sket kaler² terang benderang nih..
ape kaitannye wallet ni ngan citer kali ni plak??..
hahaha...

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers