ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 10, 2008

waaaaa...
terasa sgt glamer bile ramai bno yg ngajak buke puasa bersama²
makanye...kene la plan btul² ni ha..
kang ade plak yg kecik² ati...sentap bagai..
bg memuaskn hati semua..
meh aku taruk schedule buka puasa spnjg mggu ni n mggu dpn
so xde la yg rebut² nk buka puasa ngan aku..hiks..prasan famous
starting from tomorrow....

khamis = bersama kwn² kamcing zaman diploma dlu..
jumaat = free
sabtu = maybe 507 nye gath + berbuka puasa..
ahad = ngan classmate degree...
isnin = buka kt umah je!xmo kuar...sbb isnin kompem hari yg amat memenatkn
selasa = free..sesape yg mau ajak@blanje berbuka..dipersilakan..heh heh
rabu = ngan cikmal saya...hohoho..malula..
khamis = kalo rajin..g buka kt umah angah..mkn free...heh heh heh..
jumaat = berbuka bersama cik senah.. sbb masa tu maybe tgh tergopoh gapah mau pulang
ke kmpg halaman..

sabtu = of course ngan mak pak aku di kmpg
ahad = skali lg ngan family saya...


owwhh..
lupe mau kasi tau..
to 507 the originators..
aku,has n tmah aritu dh discuss..
mau wat gath+berbuka bersama sabtu nih
kt tmpt yg pnah di war² kan dlu..
igt x wei??
so dee,pipot,lina n ira...
do contact us to know more la k..
jgn diam je kakak² sekelian..
free² kan la diri memasing ek..
aku pun lupe mau msg korg psl benda nih..
bz ya hamat..heheh
sok aku try roger sekor² psl menda ni..
tp kalo yg dh terbaca entry ni...phm² la...
roger² la oiii...

lg 1...
utk buka puasa ngan classmate degree tu..
aku diberi tggjwb utk decide tmpt..
aiyooo..mana aku familiar ngan tmpt² mkn kt area s.alam ni
yg aku tau...hakim,pakli,santai ngan andaman seafood kt 24 tu je
yg lenlain mc d, kfc,secret recipe,asiari..blablabla...
apsal lak aku yg kene decide??
sbb aku plg gemuk??byk mkn??then tau la tmpt² mkn bes??hah hah hah
so sesape ade suggestion?

opsss...
one more thing..
kpd yg berkenaan..
saya xjd blk kmpg this coming weekend..
kang ade lak yg ckp aku tipu...
so kalo mau ajak jln² ke@main boling ke or teman g gunting rmbut ke
silalah ajak b4 waktu berbuka..hehe
mak aii....tamak gile aku..
nk kuar merayap je kejenye..
haiyo....insaflah!

3 Comments:

  1. FieasHBL said...
    Bapak panjang entry nih!

    kat mne eh?kg baru kaa?
    katakan saje..!
    ilyana said...
    emmm besnye..sape lg yg join berbuka..emm aku nk join gak..nk join..ramai ke za...hihihi..cbuk2 jek tanye..tp xleh join..
    Anonymous said...
    waa... cik mal saya.. waaaa..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers