ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 8, 2009

bersiaran langsung dr seri iskandar...
lama gile x update..
xde internet connctn kt umah...
pc pun xde..
maleh nk g cc semata2 nk update blog..
saya malas.......
ni pun pnjm laptop akak 1 umah tu ha..
so far hidup kt sini best la gak,,
tp sunyi sepi sket...
kalo kt umah dlu..
masing2 ckp memetir..hahaha..
tp kt umah baru nih sume soft spoken...
environment lain ya hamat...
kt sini xleh nk ronggeng suke2 ati..
sbb xde transport..
lg pun jauh bno la nk g ke bandar die tuh..
wat masa ni, actvt weekend hanyalah golek gelantang di umah...haha
xtau smpai bile akan berada kt sini...
hmmmm.....
rindunye 507...aiyyaaa...


utk kak lynn yg asyik tnye je ape kite wat kt seri iskndr ni...
jwpnnye adalah = saya bekerja.....sekian....

5 Comments:

  1. FareeZan said...
    bekeje kat uitm?
    Anonymous said...
    minum coconut shake tu...igt2 lah kami di sini...huuu~~
    HasanahNordin said...
    "xtau smpai bile akan berada kt sini...
    hmmmm.....
    rindunye 507...aiyyaaa..."


    507 masih ada 1 kosong..tempat kamu lom ada yg ganti..kalo rasa2 next month nak masuk balik..sila kan la..hehe...
    ZaritH said...
    keje kat seri iskandar?? jadi lecturerkah?
    ..izza.. said...
    fareezan >> ye...saya bekerja di sana..

    dee >> nikmatnye la coconut shake...every week kompem beli la..

    has >> akan di pertimbangkan....sbnrnye ko xleh terima kehadiran roomate baru kan...aku dah ckp...ko msti rindu aku nnt..hahah

    zarith >>saya hanya pekerja bawahan sahaja

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers