ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 7, 2009

kepak kepak..
kebom kebom kebom....tebaboooww..
hahaa..
kompang sket..
meraikan dayah, sepupu a.k.a kakak sesusu aku..
yg kawen mggu lepas..
sbb tu la aku bz manjang...
xsempt update blog...

wat pengetahuan umum..
aku cekgu yg x marking paper student ek..
sbb cekgu sains komputer hanya marking keje student
based on their final project..
kate pun sains komputer..
apa barang bang gune kertas..hee...
so xde marking2..

patutnye jumaat tu aku cuti..
tp keje byk sgt..so postpone cuti isnin..
berkaliber x aku??
so aku xsempat tgk dayah nikah...
tgk video saje..
jadilah..
cam kelakar plak bile abang yg nikahkn...
kalo aku ade aritu..
mau gelak guling2...
ohh...mungkin jugak disebbkn tu aku ditakdirkan utk xde masa tu..hehe


smpai umah pun dah mlm..
khemah merata..
pelamin shining2 kaler pink..
oh bosan kaler tuh...
tu pasukan kompang pakcik aku..
die la sponsor..
berkompang smpai 12 mlm..
smpai serak2 suara sume..
kalo kt kmpg aku nih...
blom tentu brenti kul 12..
smpai 2, 3 pg pun ade...


mlm tu ade la mlm berinai sket..
adat family aku mmg camnih..
byk sgt event..
ari menggantung,nikah,mlm berinai,khatam quran,then baru leh sanding...
pastu bukak2 adiah...
masa mlm berinai tu..
penganti laki telah berbuat sesuatu...
die tergolek kt atas pelamin..
hehe..x de lah..
die jatuhkan brg2 utk merenjis tuh..
aku tgk pelamin tuh cam sempit je..
hehe....memandai kan aku...


sok pepagi dayah xmo wat khatam quran..
so tukar event kepada naik buaiyan anak abg aku yg baru lahir tu..
ade la marhaban sket..
aku panggil marhaban..
tp mak aku ckp dendang patimah...
lawak daa.....
nape ade nama patimah???
tima....ko terasa ke??

hahahaku xsuke kaler pink..
tp aku suke design baju dayah...
lawonye...
kalo la aku tinggi cam die..
kan best...
nnt aku xmo kaler pink lah..
nk kaler kuning raja..
ecceh...
berangan!!
masa nikah xmo pakai putih..
nk kaler ijau campur putih kekriman...
hahaha...
gile dasyat berangan ya hamat...
memalukan!

pengantin laki tu sebaya umur abg aku..
dlu 1 skolah..
mmg kenal dh lama la..tp x rapat..
tiba2 jd adik ipar lak..
lawak...
abg aku siap soh cium tgn die lg..
poyo...
yg pengantin laki tu pun ikut je...
smpai skang ko.....haha


pastu sesi potong kek plak...
tu kek aku sponsor...keji gile..nk ckp gak aku sponsor...
sedap oiii..
bkn kek span biasa...
american choclate tau..
design kek je aku xbrape bekenan...
tp dayah suke..asal pink je..suke la die...ceiit...
nnt aku kawen..
leh ke aku pakai gaun cenggini??
mesti gaun tu sapu smpah sarap umah aku kan..
hahah..

settle sume..
baru aku mkn..
gile lapar..
ktorg sume kene pakai kaler purple..
ye....
ok la..
abis cite kawen dayah...

5 Comments:

  1. dee said...
    majlis ko nnt, jgn lupa bertemakan vanila. hehe.
    izza said...
    of course dee...heh heh heh
    Norra said...
    pesal gambar aku xde hihi... bila turn ko lak ye
    FareeZan said...
    mak aku pon pggl mjlis buai tuh dendang fatimah.. aku ty knp dgn slumber mak aku kate fatimah yg reka majlis tuh.. caiit!aku taw mak aku pentipu.
    izza said...
    ejan >> ko mmg lawak


    norra >> ceitt...konon nama norra...dah la ko ecah...gmbr ko x glamer..sbb tu xde

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers