ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 27, 2010

fuhhh..fuhh..
tiup semngat..
kembalikan semangt memblog..
kembalikan..kembalikan....

ok..
dah....
mood memblog dtg balik..kahkahkah..bleh gitu..
lama x update secara betul betul..
i mean secara berdisiplin la..
u all paham ape aku maksudkan??
maknanye blog ni x berupdate ngan aktiviti tuan punye blog..
cikmal pun bising2 apsal x update..
pegi sana sini tp blog sunyi sepi..
gmbr beria snap x hengat2...tp haram x up kt blog..
jwpan saya...
malas+sibuk. = mabuk..kahkahkah..

skang tgh sibuk ngan program nadwah islamiah MRSM se-malaysia..
smbil wat keje smbil layan chipsmore cicah susu sejuk..
owhh..heaven..jgn sembelit sudah!!
lately ni perut sgt tidak memberangsangkan..
xleh salah mkn langsung..
kene mkn byk buah..
kene minum byk air..
kene watch out ape ko mkn especially ikan..
muka dah naik bulat2 putih sbb salah mkn la ni..
dah cam blusher plak..
tp kalo blusher semulajadi kaler pink@merah xpe..
ni putih...dah serupe panau..
aiseyy...
ikan ape aku mkn nih..xdpt detect..
mak aku ckp maybe kerapu..
ikan sedap2 camtu aku xleh mkn...sedih woo...

ok la..
kene siapkn keje dulu..
owwhh..sok ade sesi fotografi majalah maktab..
yeay..i like bab gmbr menggambar ni..
x sabar..tp xde baju cantek utk dipakai sok..
belasah!!

bye korg..
nk try tdo awal nih..
i'lll try...i will..
kahkahkah..baru sedo dark circle kt mata dh makin menjadi2..



3 Comments:

  1. dee said...
    aku pon mabuk cm ko. amik gmba byk2 konon nk blog tp last2 tak blog jugak. haha. sbb tu aku da jarang nk updet.
    ..izza.. said...
    makin mls kan dee...mungkin faktor umur kot..dulu masa zaman blaja bleh la sehari 2,3 entry..ni nk create 1 entry sebulan pun susah..kahkahkah
    dee said...
    betul2. blk keje nk rehat. xde ms nk dok lama2 dpn pc nk pk ayat sume..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers