ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 12, 2008

correction..

sgt x sangka bile aku diberitahu
buku yg aku wat dlu tu akan di publish dlm masa terdekat nih
wow...sgt² teruja..
hasil penat lelah aku dan kesabaran
menunggu payment hampir 9 bln akan terbalas xbrapa lama lg je..
dorg bgtau buku tu akan di'publish' bln 9 ni atau dlm erti kata lain
pd bln ramadhan al-mubarak..
moga² buku tu akan diberkati bersempena bln baik yg bakal tiba..heh heh heh
tp b4 semua tu berlaku..
aku kene wat some correction..
added some question..
by this saturday..insyaallah aku submit..
so pasni dh leh rasa lega sket bile sume keje² tu dh settle..
eee...x sabar tnggu payment..yey

90% siap..

1 Comment:

  1. FareeZan said...
    wah2 gigih mencari pendapatan sambilan :P

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers