ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 10, 2008

ronggeng oii

haaa....lama x ronggeng rokiah..
smenjak start keje..ade je urusan² lain yg nk kne settlekn masa weekend..
disebabkn weekend ni parent aku pun xde kt kmpg
sbb menghadiri jemputan kawen cucu sedara die...
so..xperlula aku gedik² nk blk kmpg..
tiap² mggu aku blk..kang mak ayah aku xrasa rindu plak kt aku..hahaha
pagi² td teman hasanah g tinted kete baru die kt port klang
jenuh gak la nunggu dorg tinted...dekat  2  ke 3 jam gak kot..
then teman die g basuh kete kt tmpt aku slalu basuh moto..
pastu teman die lg....g carefour klang sbb die mao cari tudung plak..
hidup meneman org je ek...hehehe


tp pastu die lak teman aku g batu3..
settle hal revision book yg aku pnah wat dlu.
i'll blog bout it later la k..
then aku teman die lg...
g survey jln g sunway lagoon..
sok die ade family day kt sana...
cik kak ni puluh kali pegi pun payah bno nk igt jln nye..aiyyoo..
jgn ko sesat sok dahle..jenuh lak aku nk kasi direction through the phone..
lps dh settle sume perkara yg wajib..
kami ke ikea plak..niat hati mau mencari present utk kwn kami yg bakal kawen next week..
tp cam biasa..niat msti lari sket..
ade je brg yg berkenan utk dibeli..
amik yg murah² saje..baru memulakan hidup bekerjaya..
kene pndai manage duit..ye x..hehh heh heh
hasilnye.. ade la dlm 1 troli gak...tp x pnuh la..hah hah..
tah pape aku beli tah...


sok mau g picnic..bersama kwn² diploma..tp xdpt kumpulkn ramai..sbb ramai dh ade komitmen masing² kan..ade 3,4 ketul je..

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers