ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 4, 2009

haisshh...letih oii..
ulang alik s.alm - kl..
tp ape nk wat..aku gak yg gedik xmau cari umah area kl..
konon xmau berpisah ngan ahli 507....chett...poodah...
rutin harian aku..
kuar umah kul 7 lebih..naik moto..park kt lrt stesen..
naik train smpai kl..
abis training...amik train smpai tmpt yg aku park moto td..
pastu naik moto bedesup blk umah..(tp kdg² menyimpang gak...)
slalunye smooth je perjalanan aku...
tp smlm jd huru hara..
minyak moto abis plak..
aku dah half way nk blk s.alm dah oii..
adoii...camne la aku leh xprasan meter minyak aku dh tahap 'e'...
slalu aku main biar je...bleh jln lg tuh..
tp kali ni mmg tahap kontang la tank minyak moto aku..
ape leh wat?..aku gelakkn diri sndiri je la...

aku tggu gak kot² ade sape² baik ati nk brenti tlg aku..
tp harammmm....
15 minit aku tggu bodoh gitu je..
sekor pun xde nk brenti..
nk tahan aku takut plak..heheh...
last² call cikmal tnye die ktne..
malang plak...die still kat wangsa maju..
haiyaa...xkan aku nk tggu die plak kan...
jauh lg tu kalo die nk gerak anta minyak kt aku..
nk sorong moto??...aku dh xlarat dah oii..
dah la kung kang kung kang batuk...kang athma plak aku..hahah

terpikir lak alternative lain..
call has...tp die kt tmpt keje lg..
die leh la bwkkn mnyk...tp aku plak sian kt die..
susah lak die nk u-turn kt area situ..die bknnye familiar sgt pun kt situ...
kene cari org yg naik moto gak nih..
tingg!!!...tingat kt bdk umah bwh aku...tepet..
belasah la mntk tlg die..
luckily die xwat pape..
die la jd penyelamat..
smentara tggu die dtg bwk mnyk..
ramai plak la yg brenti offer nk tlg..
hampeh btull...
td time aku tertunggu²...xde plak sekor umat nk tlg..
tiba² plak ramai...tp xpe lah..
better aku tnggu si tepet je...
kang penat² die dtg tgk aku dah settle...marah plak die kang...


trima kasih la tepet..
kalo ko xde...xtau la brape lama lg aku kne tggu kt situ..
dah la byk bangsa asing kt are situ sbb dorg tgh wat bangunan...
takut plak x psl² aku kne culik kang..
sape yg susah??
cikmal gak...hahaha...iyerrkk..
mak ayah aku la susah oii..

wat julung kalinye bnda ni jd..
setelah hampir 10 thn aku bwk moto..
x cukup expert ke aku??
hehehehe....
next time i'll make sure tank moto aku sntiasa ade isi...
serik oiii.....

2 Comments:

  1. Potlandlord said...
    "E" itu tdk bsalah!
    FareeZan said...
    aduyaiii..kamu ni lenkali bwk myk spare dlm btl huhu

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers