ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 15, 2009

mood memasak

dah dekat sbln lebih aku x mengasapkn dapor umah bujang aku nih
mls btul kan...
mkn luar je...sonang..
blk keje dah penat sgt..xde keje nk masak bagai..
lain la kalo dah berlaki..ceitt....hahahahaha....
skang aku makin malas nk beli brg dapur..
kang kalo ade brg kt umah...rajin plak aku masak..
pastu aku nye badan pun cam kene pam la...
so lebih baik aku xbeli pape..
selamat duit, selamat badan...eehehe...........

mlm ni rasa cam nk mkn sayur²an saje..
beras pun xbeli...hehehe..
jimat x hengat ko...
meh kasi close up sket sayur ape aku msk..
ade carrot, bunga kobis,baby corn, kacang peas ngan buncis(pow hasanah nye)

mula² tumis bwg merah n putih..
abaikan kuali aku yg cantik molek tuh..(tu maknanye aku sgt rajin msk okey..)
hehehe...
pastu masuk la ayam ke...frankfurter ke...ape² la yg korg suke...
udang,sotong,ikan??errrkkk...ikan x seswai ok..

then masuk sayur² yg bewarna warni itu td...
add up salt n oyster sos..
tunggu 2,3 minit..
pastu siap dah...
sonang bukan??
n hasilnyeee......
tadaaaa.....
sayur faveret ayah aku nih..
kalo blk kmpg, sure die soh aku msk nye...
ehh...die x soh la...
mak aku yg soh slalunye...
mak ckp..ayah suke..
ayah malu nk ckp sendiri kt aku...bleh gitu??
hehehe...
ni additional mknn aku utk mlm tuh..
tauhu telur..goreng pastu masak ngan cili..
hasilnyeee..
lauk yg simple utk gadis yg simple mcm saya...ehehe

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers