ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 11, 2009

aku kan ade pegang 13 org bdk under aku..
kt sini dorg panggil homeroom..
so actvt pertama ktorg adalah berkelah2 d tambun..
patutnye masa pegi aritu ade lg 13 org homeroom lain ikut..
tp disebbkn dorg ade seminar math..
makanye kami 14 org je la yg pegi..
14 org dlm 1 bas..membazir je rasanye kan..

aku mewajibkn dorg pakai baju orentasi..saje je..
ade 2 org student tu selamber pakai tshirt tahape2..
so aku soh dorg blk tukar..kalo x..xpayah pegi..haha
gile kejam x aku??
dorg pun berlari2 la blk dorm tukar baju..
mmg lawak gile..
best gak ade kuasa veto nih ek....
aku watkn dorg sandwich..
tu je yg mampu takat nih..
punye la baik cekgu dorg nih..
ewah....
pastu dorg tapau nasi lemak from dining..
utk dorg nye lunch nnt..
tp kt lost world tu manaleh bwk mknn luar..
siap cek beg bagai..
hangin gak aku..
dorg kene la pulun nasi lemak tu kat luar...
gile mahal locker kt sana..
10 hengget..hampeh btul..
mmg x patut langsung..
so aku kumpul brg2 berharga dorg n terpaksa la sewa gak locker tuh..
xkan aku plak nk menjaga brg2 dorg kan..
aku pun nk mandi manda bersuka ria gak..

seronok aku tgk bdk2 ni..
dorg bkn slalu dpt kuar pun..

tgk muka sekor2..memancar2..
hehe...
seronok sgt la tuh..
kalo nk compare sunway lagoon ngan tambun nih..mmg byk beza...
tambun ni x la besar mane..
tp best la gak..
ade sorg bdk laki muntah..
die g naik permainan yg pusing2 tuh..
ko dah tau perut penuh ngan nasi lemak..
ko g naik plak menda tuh..
aiyoo...
nasib x pengsan..
kalo x..aku gak yg susah..

dah xlarat la nk cite..
tgk gambr sudahla...

happy kan dorg..
aku pun gembira gak..

x sudah2 lg mandi..
lps kolam nih...g terjun kolam lain plak..
masa dah abis oii..
sume wat selamber je...
last2 aku terpaksa wat ayat ugutan...
next time xnk bwk dorg lg sbb xmau ikut ckp....
ehehe...dan2 mencicit lari g tukar baju...
hamik ko....sape soh xmau dgr ckp...

pastu gerak g jusco..
igt nk main boling..
tp full plak..
window shopping je la....

2 Comments:

  1. FareeZan said...
    amboi cikgu bwk ank murid jejln.. ish xske tambun panas gilos!xder pokok.lagi itam aku.
    dee said...
    @iza:de student ko mndi tak pkai baju. segan i tgk gmba ittew.. hehe..

    @fareezan: hahaha.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers