ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 12, 2009

cite lama..

ni cite zaman batu gamaknye..
dah lame dah..
belek2 folder td..jumpe plak gmbr ni..

citenye camni..
ktorg kuar jln2..aku, has, gmah ngan cikmal..
pastu tiba2 tingat nk try mkn kt william kt pj..
tp sume xtau jln nk g sana..
william ni warung sempoi yg menjual western food n yg x western pun ado...

kbetulan plak aku pnah tebaca kt blog ni psl william...
die siap kasi direction cmne nk smpai kt sana..
cikmal bagus plak time nih..
siap kuarkn hset die nk online tgk blog tu cari jln ke william..
gila x..
pasl makan..
sanggup..
cuba psl keje..haramm....(aku la...cikmal kuat keje woo)

bagus gak baca blog kan..
mcm2 info leh tau..
xsia2 aku gigih memblog..gigih ke??
oh..
jenuh mencari entry psl william tu..
xjumpe gak..
skrin kecik sgt la cikmal..sila pegi tukar kpd iphone..haha
last2 call is mntk tlg die tgk blog tu..
mmg sgt gile kami nih..
is dgn baik budinye menjumpai entry tu..
selamat pun kami sume smpai ke william..
tp bila dh smpai sana..
xjd mkn plak..
sbb ape??
tgk majoriti kaum cina..
dah jd was2 nk mkn..
dorg kata uncle william ni serani..
so toksah risau la..mknan die halal..
tp ttp gak was2..
last2 decide g mkn kt the curve je..
mkn kt kopitiam je plak tu..
betapa hampanye kami...
igt nk mkn western gitu...
xde rezeki..

aku melantak x hengat..
gile lapar..
dr tghari membawak ke mlm..
satu hape pun x masuk mulut..
angin je yg masuk..
nasib xkuar angin blk..
hehehe....
hasanah temenung...
kecewa sbb x dpt mkn spaghetti dgn chesse yg melimpah ruah...
hhahaha...
ok la...sekian cite tu...
smpai skang kalo tingat blk..
rasa nk gelak je..
nk mkn punye psl...sanggup bersusah payah..
adoii...

2 Comments:

  1. FareeZan said...
    errk wiliam tpt feveret aku.mm aku mkn tanpa was2 tapiaku bc doa mkn n slps mkn taw..maknenye ape?kalu kita yakin xperkan?aduyaiii.
    HasanahNordin said...
    hahaha...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers