ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 4, 2007

sok de test numerical methods part II..cam x sanggup je nk blajo subjek ni...xla susah tp byk bno nk kene hapal..formula melambk2..lecturer aku kata kalo xnk hapal formula...ape lg aku nk hapal..sape soh amik risiko jd bdk math...ni aa delima nye skang nih...padan muka aku...heh heh....rasakan penangan formula2 yg begitu mencabar itu..hahhah...setelah menelan bergelas2 nescafe 'o' td aku dah xleh tdo skang..kalo x minum..kompemla aku membuta awl...huhu..ngapdate blog kejap...
nengok aku nye meja...dah x rupe meja sorg student pompuan...sepah sane sini...serabut cam otak aku gak..hah hah...

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers