ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 22, 2007

disebabkn kehilangan hset bebaru ni..
aku telah merembat 1 hset yg x seberapa mahalnye nk bandingkn ngan membe2 aku yg pakai hset 3G bagai..
memula tu ckp kt mak aku..."ija nk beli hset yg harga rm104 tu je la...jimat"
tp bile aku tgk adik aku tukar hset sony ericsson, aku pun dh gedik2 gak nk cm adik aku
suruh adik aku pujuk mak aku..
"bleh la mak...sian akak...hset 3310 tu bateri dh la x elok"
lastly...mak aku kasi gak beli(note:bkn pakai duit mak aku tau...duit aku sndiri)
bedesup adik aku g beli..meredah keheningan mlm..hah hah..
dah xleh nk tggu pg sbb sok nye ari ahad..kompem kedai tutup..aku dh nk blk s.alam..
dan akhirnye...sony ericsson k320i dah jd milik aku..pasni hopefully jgn la ade org rembat lg..

ni la hset nye...

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers