ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 4, 2007

workshop ni wat kat faculty 2 mggu lps..mmg acara wajib setiap sem..utk sem ni, batch aku yg conduct..aku dilantik jd mc for that day(ecceh..cam event besar2an je)..selamber badak je pengarah program ni kasi aku jd mc...pe?die igt aku terror ke hape?alasan die...die ckp aku je yg die nmpk leh ckp proper..leh terima ke alasan tu??ni rancangan bdk2 kelas aku la ni...diketuai oleh cik lina melodi...nnt la ko..aku bls dendam...

kami menunggu kedatangan bdk2 yg join bengkel ni dgn penuh kesabaran..
maklumla...bln pose...bdk2 ni melampau tul...event start kul 8.30..tp kul 9 baru la nmpk btg idung dorg..nk kene nih...anta nama kat hep kang baru korg tau




ha..bayar2..dtg lmbt kene denda byr rm 20...korg igt snang ke nk organize
event ni??rasa la korg sem dpn...



konon nk jd fasilitator la...tp x jd...nyampah tgk dorg wat hal...
kul 12 aku blah...sakit ati...lapoo..heh heh

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers