ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 12, 2007

jalan2..

sabtu aritu join adik bradik sesusu aku
g jln2 kt jusco..
aku jd kuli batak utk jaga anak2 angah..
hehehe
actually bkn la kuli pun..
aku yg offer nk jaga anak2 die
while die ngan husband die nyopping jap
yg lain2 lesap g mane tah
maleh nk ikut..tgh sengkek ni
kang telan air liur je..
so ade baiknye aku teman anak2 sdara aku ni
main2 kat kids worl tuh..
kene bayo ni..20 min rm3..ok la..


dua bradik sakan kutip belon..

azeeq penakut..soh main gelongsor2 die x mau..
main bola ni je la yg die brani..haha

akeem ni hyperactive tul....ko igt tmpt tu
mak pak ko punye ke?abis bola kat situ kemik2..

dah2..jom kuar...maklong dh lapo!!

azeeq bedal dorayaki..akeem lak
sibuk
g cari cd ngan bapak die..


haishh..budak ni sgt cute la..

aku ngan adik sesusu aku..nama glamer dobok..
tu kira nama manja la tuh..nama btul nurul azlen..

camne tah leh jd dobok..aku pun tatau

ni lg sorg adik sesusu aku..ju..sume pun x percaya
die ni 3 thn muda dr aku..nk wat cmne...
aku mmg sentiasa nmpk muda..hehe



fyi aku ni anak sulung
tp aku ade kakak n abg..
sbb masa kecik2 aku ni disusukn oleh makcik aku
so secara otomatiknye aku ade additional adik beradik..
istimewanye aku..hehe

2 Comments:

  1. what everr said...
    ni sure jusco bkt tinggi kan :)
    Unknown said...
    ye btul...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers