ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 5, 2007

td kan...
kat chemical engineering..
naik lift ngan lina..
lift kat situ mmg pelik sket...
kene tekan button kat luar..
kat dlm hanye ade button utk open n close jek..
so..kalo dh masuk dlm tu..jgn arap ko leh tuko destination..
aku tekan 9..lift B terbukak..
aku n lina masuk..lift tertutup..
masa msuk tu aku nengok lift tu mmg tertera no 9..
bile lift tu close...
tiba2 lak tertera no 6 & 7
pastu cam lama je nk brenti..
lift tu brenti kat tgkt 6..ktorg kuar..tekan 9,then masuk blk
masa tu mmg dah meremang dah..
bile masuk lift blk...lina pegi tegur lak..
"iza..ko x rasa pelik ke??semacam je..aku takut.."
wa...aku lg la takut..
kuar je lift aku n lina lari smpai masuk kelas..
haishh...menggerunkan la kat situ...
serik nk naik turun lift ber2..

5 Comments:

  1. NoName said...
    Aku rasa tu andaian ko org ja kot sebab lift tu kan electronic mmg tak mustahil dia akan gelong. Bila ada perasaan takut mmg tetiba akan rasa mcm2 dan tak mustahil kalau benda tue tak ada dia akan ada.
    FieasHBL said...
    sama cm kes aku ngn has nek lift kat menara SAAS.klu x caya..ko tnye has.kan..kan..has??
    is-nanie said...
    lol...
    aku nk bantai gelak bace citer ko nih....
    camni... ms korang dah masuk lif A, ade org kat tingkat lain tekan nak gi level 6 dan 7.. dlm mase yg same... org tuh tekan no lif lain, so ade lg satu lif, B akan pegi 6,7 gak..
    sebelum lif A sampai tingkat 6, lif B dah terbukak dulu.. so dorang masuk lif B. that's why lif A sampai tgkat 6,takde org tunggu.. get it?
    well.. aku kan berpengalaman kat bangunan engin 3 bulan...hehe..
    Unknown said...
    tp aku mmg serik la nk naik lift sorg2...aritu aku naik lift tu xde lampu lak..seram..hehe..lagipun aku kan kt fac farmasi..ko byk la benda pelik2 kat situ..eheh..perasaan..perasaan..
    NoName said...
    aku setuju dengan pendapat is-nanie tue. lift tue mmg mcm tue.

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers