ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 10, 2008

malas mau cite panjang..
dh tau sape menang..
enjoy gambo sekitarnye saje ye..


semangat tul mamat ni..mlm² buta still bekempen..
bahaya la..kang sangkut bendera kt rim moto tu..baru tau

bendera² penuh menghiasi hometown aku..serabut tul..

kempen² terakhir..mancing undi..

x ketinggalan..kempen gak di akhir² perjuangan

aku undi mane??
x penting..
janji aku dh tunaikan tanggungjawab aku
n..yg paling penting..
ape yg aku vote menang..
so..xpayah la risau sgt psl sape yg memerintah kt tempt aku..
kpd kwn baik aku tu..
jgn la obses sgt ye..
cuba la pikir btul² ape yg ko vote tu btul ke utk ko n rakyat m'sia?

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers