ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 7, 2008

satu mlm..


hari ini kita ke dome..
menikmati makanan yg konon² nye hebat la..

aku order yg ni..
x hingat nama die..
tp bwh roti tu ade mushroom soup..
agak mewah la soup die..
but..aku kurang minat..

seperti biasa..
vanilla milk shake akan jd minuman aku
kalo mkn kt tmpt² begini..
yg ni aku mmg rekemenkn kt korg..
sesape yg obses vanilla cam aku..leh la try..
kompem xkan kecewa..

angah aku takat order yg ni jek..
smiley fries..
konon nk diet la tu..
baik makan kat umah je..
dh la mahal..
tp xpe..laki die yg bayo..
bkn aku..

sepasang laki bini yg sudi menaja dinner aku n tiket wayang..
kami nonton duyung..
komen aku psl duyung??
xbrape best utk tatapan anak mata aku nih..
tp x rasa rugi pape pun..
sbb bukan aku yg bayo..
thank u to both of u..

buzz::bln mac ni cam murah je rezeki aku..ade sesape lg mau blanje??eh heh heh

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers