ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 10, 2008

bebel

selama 2 bln bergelar cikgu..
byk gak la rintangan ngan cabaran² yg aku kene hadapi..
bkn snang nk jd cikgu ni rupenye..
kene byk² sgt sabar..
kene control emosi..
xleh jerit²..xleh pukul²..
zaman skang bkn cam zaman dolu kala..
cikgu slambe kodok je nk rotan²..
zaman skang ni..asal ade lebam je kt murid tu...
kompem cikgu jd mangsa tuduhan..
padahal parents xtau yg anak die nye laku amatla "baikk"..
kdg² tu xbrape nk phm bile ade parents yg sanggup saman menyaman cikgu...
alaa....budak²..kdg² dorg ngan parents dorg beria la takut bagai..
tp ngan cikgu..melawan ya hamat..pastu ngadu kat mak bapak..
cikgu garang...suke ckp tengking²..suke pukul..
kengkadang tu cikgu pukul kasut je...xkene kulit pun..
bdk² ngadu kt parents dorg cikgu pukul kt kaki....sakit..
kalo la kasut tu leh ckp...mmg best gile la..
biar kasut je yg ngadu...
aku mmg xsuke budak² jenis ini..
melampau gile..mak bapak pun jgn la nk manjakan anak camni skali..
agak² la pun..
siasat dlu..
kalo aku zaman skola dulu ngadu² kat mak pak aku psl cikgu² ni..
mak pak aku kompem salahkn anak die ni ha..
die ckp la..bagus pun kene pukul..kalo x salah..xkn cikgu saje² nk pukul
aku mne pnah rotan² ni..
xbrani la..cubit biasala...kdg² tangan ni dah jd cam terbiasa lak
biasa cubit org tu..so secara automatiknye anak murid pun kene tempias skit²..
byk plak aku bebel..
dah a tuh..
sok mau pulang ke kmpung..
mau istirehat sedikit
sblm memulakn dunia baru di tmpt baru..hah hah hah
i'll come back this saturday to finish up 7 days pass at Y fitness center, centro klang..
kang ade plak org mrh sbb x abiskn voucher yg die bg..waaa...

kak shikin...xde kaitan pun dlm entry ni...tp nk kasi kredit sket kt die...die ni
cikgu yg plg rapat ngan aku..dah rasa cam kakak sndiri plak...slalu kasi nasihat n smgt...kasi makanan gak..ahah hah ahaha

1 Comment:

  1. FareeZan said...
    sy stuju! mak bapak skunk bkn mcm mak bpk kita dl hehehe...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers