ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 10, 2008

waa..sadis
arini last day aku jd cikgu pend.khas kt sk bkt rimau..
sgt sedih la mau meningglkn kerjaya sbg cikgu tu..
aku leh smbung ngajar kt situ tp kan aku dh dpt keje lain..
mmg susah nk wat keputusan kan..
bkn xmau smbung ngajar tp gaji lmbt sgt beb..
dekat 3 mths baru dpt..camne nk survive?
ade org mau tanggung??
mak aku pun dh x lalu nk tanggung aku jek..
hah hah hah..ajar budak² camni kene byk sabar je..
ape nk ajar dorg?...sonang sajo..
ajarla a..b...c...1..2..3...
slagi dorg xdpt...slagi tu la ajo je bnda yg sama..
tp kene wat kelainan la sket..
contohnye bwk dorg tgk cd yg ade lagu² psl abc..
so dorg akan lebih cpt igt..heh hehe

ni bdk² yg aku ajar kt kelas plg tggi kt pend.khas tu..kelas 6.
bdk² ni baru level tolak...bab² tmbh dorg dh pro..heheh
spanjang 2 bln aku kt skola tuh..ni je la topik yg aku aja utk bdk kelas 6..
slagi dorg xdpt..slagi tu aku xkan tukar...haha..

pasni dh xjumpe dorg dah...
of course la aku akan merindui dorg sume...huhu
murid² nye...cikgu cekginye...hahaha

so utk meraikan aku yg telah tamat perkhidmatan arini..
mereka membawa aku ke mc d..
membeli ape saje yg aku mau..
tp disbbkn perutku telah terisi penuh pg td..
aku hanye memilih chicken mc deluxe sahaja!!..
hah hah..
mmg hancur lebur program diet aku...hahah
bye² sk bukit rimau..
haaaaiiisshhh

1 Comment:

  1. FareeZan said...
    1 pengalaman yg besh...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers