ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 7, 2008

baru blk nih..
pnat x ilang lg?
interview pun pnat ek??
risau gile...sbb tu la pnat kot...
jantung x brape stabil bergerakk..
haissshhh...
dpt ke??
sok@lusa baru tau resultnye..
mak aiii....
kalo x dpt...jgn gelakkn ek..
ni kan formal interview aku yg pertama..
skang ni aku berpegang kpd 1 konsep..
kalo company tu rasa nk amik aku keje...amikla...
kalo xnk...aku cari keje lain...
dh die xmau amik...xkn nk paksa² plak kan..
tu namanye bkn rezeki aku disitu...(ayat² nk sedapkn ati)haha
hmmm......doakan la weeii...heh heh heh

2 Comments:

  1. NoName said...
    semoga mdpat kerja yg sesuai ye. Insyallah kalau ada rezeki dapat...aku doakan..
    FareeZan said...
    insyaallah rejeki ada di mana2..:)

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers