ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 12, 2008

dejavu

hahaha...tajuk x hengat..
smpena cuti smlm...kami berpergian..
destinasi??..sabak bernam>>seri iskandar>>batu gajah...
smpai ke perak nun kami merayap...
apsal??...sebab minyak dah murah...hah hah hah....
x logik wei alasan tuh...
nnti la aku revealkn ape tujuan aku g sana...

yg psl dejavu tuh...(dejavu =1 situasi yg kita rasa pnah berlaku sblm ni....btul ke x??aku pun x sure sgt..)
masa stop kt r&r tapah...
jumpe la baskin robbins...
dah puluh kali nk mkn eskrem kt situ..
asyik x jd je..kenyang la...budget x cukup la...
tp kali ni tercapai gak impian aku..
masa tgh² mkn tu...tiba² rasa mcm aku pernah mengalami situasi tuh...
nmpk sgt aku tringin mkn eskrem kt situ smpai termimpi² ko...
termakbul dah impian aku...sampai ke tapah weii..
mcm kt s.alam xde je..hehehheheheh....

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers