ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 13, 2008

aritu belek² almari..
jumpe gmbr² lama nih..
zaman aku kecik² dlu...
dr kecik smpai beso tembam..
hehhe...

ni ngan cousin aku..aman...
seksi plak aku..hhehheh...
buah rantai yg aku pakai tu ade tulis nama aku..
tp kan ade cite sadis disebaliknye..
mls mau reveal kt sini..
rantai tu pun dah xdo...
tutup cite...
eh...pinggan mangkuk yg dlm almari tu ade lg smpai skang woo...
lama gile mak aku simpan...

opss...heheh...
mak aku ckp..
masa aku kecik² dlu..
aku mmg kuat minum susu n mkn nestum...
1 tong besar susu dumex tu ngam² soi utk sminggu..
nestum tahan 3 ari je..
mak aiii..kuat btul aku melantak..
patut besar camni..haaha
tp mak aku ckp aku la plg snang jaga..
bg je mkn ape pun...aku ok je..
tido pun snang...tgh² main pun bleh tdo...
bertuahnye la mak ayah aku ber'anak' kan aku...heheh
puji diri sendiri weii....
masa ni aku pakai spek mak aku..
dlm adik bradik aku...
aku la plg suke bergmbr..
time ni ktorg dok kat pj lg..
blom pndh sabak..
bile dah ekonomi gawat..
mak ayah aku diberhentikn keje..
so dok la sabak smpai skang...

ni dh beso sket...
tgk ape aku pegang..
mmg x pnah miss ngan doll..
nasib baik x smpai ke beso..
kalo x..jenuh plak nk beli doll je kejenye..

uiyoo...
tgkla ayah aku masa zaman muda² dlu..
jambul x hengat tuh..hahahah
kdg² bila pikir² blk..
betapa bestnye la kalo kite ni xbeso²..
sentiasa kt zaman kanak² je..
kan best...kan..kan...
haishhh..........

ha....ha....ha...
nk gelak besar² la tu..
gelak la...aku pun dh puas gelak dah..
klako gmbr nih...
masa ni kalo x silap aku la..aku form 1 kot..
masa ni la aku kurus gile...
sbb aku dok asrama..
xbrape nk lalu mkn..
haisshh...
bile la aku nk jd kurus camtu???...

2 Comments:

  1. nEeChAn said...
    heii...dr kecik smpai besor antu gambor ye...
    FareeZan said...
    hehe muke kamu dr kecik sampai beso same jehla..

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers