ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 1, 2008

as usual..utk graduan degree..
ade additional pakaian selain jubah ngan mortar board tuh..
dulu masa diploma sonang je nk siap..dtg lmbt pun xpe..
leh pakai masa masuk barisan..
tp kali ni kene pakai hood..hodoh gile oii...
plak tu masa ngamik jubah aritu..bleh plak org tu tersalah kasi hood
die kasi aku kaler kuning...patutnye gold la..
ikut fac kot...aku pun x sure sgt..
aku men belasah je pakai..smpai dah nk masuk dewan...baru dorg prasan aku nye hood lain..
jam² tu gak kene tukar...geram toll..aku dh siap pakai kemas².
pin sana sini nk nmpk kemas nye psl..alih² soh tukar plak...
hangin oii...sesi gotong royong memakai jubah...mmg payah nk pakai hood tu oi...percaya la....aku x suke...
dlm dewan xbrape nk best sgt la..sbbnye aku dok jauh sket dr geng² aku..nasib baik la bdk seblah aku ok..borak²..xde la bosan sgt..

yey..kuar dewan..jumpe geng...cik lina melodi ngan husband die..borak² jap..smbil cari mak ayah aku..camne aku leh x jumpe mak ayah aku padahal dok dewan yg sama je td...haiyaa...org cam laut...line maxis kong..camni la penyakit maxis bile time ramai² cenggini....payah!

jumpe gak akhirnye...adik aku 2 org tu bg teddy bear ngan choc..tp adik aku yg kecik tu melahap choc tu dlu..hahaha...lawak la...bdk²....angah bg red rose...

bkn tu je tau...saya dpt big bouquet of blue roses tau..ngan teddy bear skali...berat oii...sakit tangan nk pegang...saya suke(jap aku jap saya..belasah!)...terharu²...

sgt panas haritu..smpai kene berkipas..nk tggu giliran amik gmbo...kalo ikut aku...mmg mls lah nk amik gmbo studio ni...aritu masa dip dah amik skali...tp mak ayah aku nk gak....bantai la...janji bkn aku yg bayo....kedekut kan!!...kekeke

adik sedara aku pun konvo hari yg sama gak..tp die belah ptg la..aku usaha gak mencari die...leh tangkap gmbr sama²...kalo nk tggu die abis...masak la..smpai ptg la aku x blk²...baik aku redah cari die....nasib baik tinggi...snang nk nmpk..kalo org cari aku....kompem susah nk jmpe...rendang oii...jmpe dee...kwn masa dip merangkap housemate n roomate aku gak...lama x jumpe...kaki gossip nih...hehehe...cik lina melodi pun ade same...dan bermula la sesi bergmbr smpai muntah...


pakcik makcik kat situ dah pandang pelik kt ktorg ....tah hape² aksi la..org lain sume static je bergmbr...ktorg siap angkat² kaki....nasib x lompat je...kalo x...mmg mak bapak yg ade kt situ ckp ktorg sewel....

kami bertmbh gile bile ade 2 org jejaka yg setia disisi mengambik gmbr...dorg siap soh action memacam...dah xleh nk cover lg keterujaan kami pd hari itu...byk lg gmbr kt cik lina melodi...aku lom dpt lg...next time lah upload...


dah lama teringin nk amik gmbr smbil membaling mortar boar tuh...tp baru skang tercapai impian tuh...sbnrnye x elok baling bnda tu...mengikut kata ustaz aku....mortar board tu direka mengikut bentuk al-quran...tempatnye pun kat kepala kan...tinggi tu...org islam la yg memula skali cipta mortar board utk graduation day...xbaik kalo nk baling...so aku n lina pura² baling...tp dee....die g blg btul² plak....aduishhh....


ni kawan² aku masa degree....tu la satu² nye kumbang dlm kelas aku....menjadi poojaaan kami semua...hah haha....snang nk dera...


ni member masa dip dlu...


and again kwn² degree aku...half je nih...yg len x dpt dikesan....
haiyooo....panjang nye entry nih..
excited nk cite woo..
heh heh heh

4 Comments:

  1. FareeZan said...
    congrates izza.. :)
    Anonymous said...
    thank u...
    FieasHBL said...
    izzsan..

    congratsss!!
    mana pic ehem ehem
    nEeChAn said...
    tak aciii... bear akak lg kecik dr mu...

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers