ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 10, 2009

kepada yg merindui aku di 507..
atau yang rindu nk blanje aku mkn hidang kt seksyen 24..
atau yang rindu utk tgk wayang ngan aku..
atau rindu mau membonceng motor burukku...
aku mau kasi tau kat korg sume...
aku dah kembali bermastautin di shah alam ni haaa....
nape aku pndah??
perkara ni plg memalukan aku...
jgn ditanya kenapa aku kembali semula ke 507..
dlu beria² sgt nk keje kt seri iskandar..
skang pindah blk plak..
x tau malu aku nih...
bkn sbb aku rindu ngan org itu...
aku x brape kesah sgt utk berjauhan...
tp ade sbb lain yg agak kurang masuk akal...
kalo korg tau sbb tu..
kompem korg pun leh hangin 1 badan cam aku hangin masa aku dpt tau arituh...
bkn aku yg create sbb tu..
org lain yg bg masalah tu kt aku..
ni yang aku mls nk cite blk..
darah naik kepala oii...
tp kang kalo x cite..
banyak plak yg nanye...
so aku decide je la reveal cite nih...
tp aku x mo la bgtau ape sobab nye..
hnye certain org je tau..
so korg² yg dah tau tu..
xpayah la kecoh² bno ye...
aku malu oiii....
ade sape² mau ajak aku main futsal x??
lama dah xmenyepak bola oii..
bleh lepas geram...
tma....xnk ke???
boling ke oii....
arghhh....geram

3 Comments:

  1. Potlandlord said...
    jom main futsalll!!lama dowh tak main.nnti boleh story morry!
    Anonymous said...
    bpe jauh ko lari pn, tp ko ttp pulang ke 507.ngee~ :D
    Unknown said...
    beb... pe lg.. set ar.. aku on sajo!

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers