ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 27, 2009

training...

keje aku skang??
trainee...
ktne??
xpayah tau lebih2..
haahahha.. cam masuk blajo plak rasanye...
kne wat presentation bagai..
ari2 pun kene present..
letih kak oii..

nengok dorg nih..
sume smart jek..
arini patutnye kene present kt org atasan..
tp last minit..cancel...
sian dorg..
pakai punyela smart....

aku cam biasa..
tetap ngan baju kurung tau..
bkn sbb nk nmpk ayu ke bagai..
tp sbb aku nih mmg kurang selesa kalo bekerja ngan pants n kemeja/blouse...
utk tidak merasa janggal...better aku pakai baju kurung...
kompiden sket...
dorg ni sgt la gile bergambo..
sanggup berlakon mcm2 aksi panas
berlagak ala2 model...perghh...

aku still low profile lg.hahaha....
ni kwn2 baru aku..sporting abis...
cam rasa dah lama knal
we are soooooo close..
although baru knal seminggu dua...
dorg sume jenis open minded...
aku je blum bleh lg nk open my mind nih..
tgh dlm proses blaja menyesuaikn diri ngan keadaan baru nih..
ni sume member baru aku n yg pompuan tgh2 antara 2 mamat tu adalah trainer aku

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers