ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Sunday, February 22, 2009

gile ah tajuk...
merepek btul tgh² pg buta nih..
aku ni cam kene insomnia plak..
susah bno nk tdo mlm..
kalo bab tdo prg tu..laju je...hehehe..
owhh..
td g mkn kt Qaseh...
2nd time kot aku mkn situ..
dlu 1st time masa bln puasa..
bleh la direkemenkn...

aku suggest kt korg..
kalo g situ..order la air nih..
qaseh special kot nama die..
combination of ribenna+ice cream soda+lemon+nata d coco..
nasib baik die x letak vanilla...
kalo ade..mau addicted aku kang...
kedai die dekat ngan opis Les’copaque yg wat cite geng the movie tuh..
located at section 13..
blakang tesco extra shah alam...

majoriti decoration kt kedai ni ade bntuk love..
dr menu die..smpai la lampu..cermin...ape lg ek?? xigt dah..
nasib baik meja x bentuk love..
owner die x jmpe kot..heheeh
so kpd anda yg mau membawa kekasih hati anda bersantap..
sila la ke restoran Qaseh latifah..
ok dah..abis iklan...

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers