ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 15, 2009

projek : majlis berbuka puasa bersama geng bujang
objektif : saje suka2
tempat : kenny rogers taiping central
tarikh & masa : 12/09/09 sblm azan maghrib berkumandang
kehadiran : sgt dialu2kan
bayaran : sendiri mkn..sendiri tanggung
pengangkutan : naik la pape asalkan smpai
tema : glamourous.



masuk kali ni baru 3 kali aku berbuka kt luar..


yg balance tu aku msk sndiri @ beli saje kt bazar..
bln2 puasa ni aku mkn pun x byk mane..
sepinggan nasi pun susah nk abis...
lagi2 dok bujang...sensorg...lg la xmkn sgt....


dh lama gak x bangun sahur..
kalo xde org kejut..mmg x bgn la..
xde semangat...


aku rasa thn ni aku nye amalan semasa bln ramadhan amatla teruk..
teruknye aku............
nk raya pun xde semangat....
haisshhh...


0 Comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers