ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 12, 2009

kah kah kah..
sangat la lawak tajuk entry nih..
mcm mahu memberitahu aku sgt rajin berusaha..

aritu ade majlis berbuka puasa secara perdana....secara wira,pesona,exora xde ok!haha
sibuk fikir ape yg seswai dibawa utk bdk2 homeroom aku..


popia cam best juga...
lg pun ptg tu free xde wat ape..


drpd tido membongkang..
adalah lebih baik menjalankan actvt yg sedikit berfaedah..
serta mengasah skill aku yg kian tumpul nih..haha


bermula aksi2 gigih seorng remaja wanita(masih remaja lg kan aku nih) memasak inti popia..
tidak diketahui sedap ke x..
belasah saje janji ade benda bleh dibawa ke majlis itu....


tidaklah menampakkan ciri2 seorg prempuan yg teruk tidak tahu masak mknan simple sebegini..

resepi ini amat simple bahan2nye..
tetapi amat remeh membuatnye..
paham??


mula2 excited...
tp lama2 cam xnk wat..
cam rasa nk tinggalkan saje..
rasa nk buang dln tong sampah pun ade..
sbb hasil kurang memuaskan..
tp xbaik...itu kan makanan....

total sume adalah 45 ketul...
gigih kan....
tp serik....penattt......


2 Comments:

  1. FareeZan said...
    lowh resepi intinya apa?
    izza said...
    ejan >> saje aku xmau kasi resepi...hahaha....ko nk resepi ke??

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers