ni blog izza yg punye...ade sesape x puas ati? sape xpuas ati..sila create blog anda sendiri...
RSS

Monday, September 28, 2009

wah...
pejam celik..
dah abis puasa...
raya pun dh masuk mnggu ke 2...
thn ni raya x brape nk meriah..

sbb nye abg, angah x raya ngan kami..
sume balik umah mak mertua masing2..
oh...sangat x best sbb xde budak2 kecik nk menjerit2 "yeay yeay raya"....
x sibuk2 nk mandikan anak2 sedara pg rayatu ..
siapkan dorg pakai baju raya...


yang tinggal sume dah besar2..
x rasa sgt kemeriahan raya tuh...
nk tangkap gmbr pun xde mood...

tp thn ni sgt ramai org dtg umah..
smpai ke mlm..
raya 1st tu xleh nk kemana..
ade je org menjenguk..
nk blk kmpung pun kene postpone lps asar..
balik kmpg pun kejap je..
tido 1 mlm..
sbb raya ke3 tu kami sume ade hal penting yg nk diuruskan..


dan thn ni jugak la buat pertama kalinye kami turun beraya ke umah pakngah yg jauh itu..
kt paya jaras..
pastu wat marathon raya ke sg buluh > kerinci > kajang > semenyih > klang > puncak alam..
sakan bejalan ko...
dekat 2 pg baru smpai umah...
dan raya thn ni gak la dpt beraya rumah kwn2 sekolah ngan kwn diploma..
slalu tu x sempat je sbb cuti x byk...
thn ni pulun abis2....
stok duit raya pun dh abiss....
hahaha..

tu je la citer raya aku yg x brape nk menarik kan....


4 Comments:

  1. dee said...
    pe hal yg penting tu ek?
    is-nanie said...
    patutla aku mcm kenal org yang berbaju pink dlm gambar yg last tuh..
    hehe..
    izza said...
    dee >> hal kekeluargaan la kak...

    is >> kami kan 1 kmpung, 1 skolah, 1 kos masa dip, 1 umah masa degree...kemana pegi ade je..haha
    izza said...
    dee >> hal kekeluargaan la kak...

    is >> kami kan 1 kmpung, 1 skolah, 1 kos masa dip, 1 umah masa degree...kemana pegi ade je..haha

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LilySlim Fitness goals tickers

LilySlim Fitness goals tickers

tik tok

Daisypath Wedding tickers